جزئیات ویژه نامه اجرایی صندوق بازنشستگی به کلیه شرکت ها

جزئیات ویژه نامه اجرایی صندوق بازنشستگی به کلیه شرکت ها

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در نامه‌های جداگانه‌ای خطاب به تمامی هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه، هرگونه «پرداخت پاداش به اعضای هیئت‌مدیره» و همچنین «خرید و تهیه هدایا و اقلام تشریفاتی» را ممنوع اعلام کرد.

نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در نامه ای خطاب به مدیران عامل 5 هلدینگ این صندوق اظهار داشت: همانطور که می دانید شرکت های صندوق بازنشستگی کشوری اموال و دارایی های بازنشستگان عزیز است و حفاظت، مراقبت حداکثری و صرفه جویی این وظیفه اصلی ما مدیران است. لذا شایسته است با توجه به نزدیک شدن به سال جدید، از خرید و تهیه هر گونه بسته بندی کادو، اقلام تشریفاتی و … جلوگیری شود. در شرکت ها.”

ترکی در نامه ای دیگر تاکید کرد: با توجه به تاکید ریاست محترم جمهوری و مقام عالی وزارت مبنی بر جلوگیری از پرداخت پاداش های غیر منطقی و غیرمنطقی به اعضای هیات مدیره شرکت های تحت مدیریت دولت، مقتضی است سفارش شود، با توجه ویژه به این دستور، در صورت وجود چنین رویه ای در شرکت های صندوق بازنشستگی، باید پیشگیری لازم انجام شود.»

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تاکید می کند که شرکت های صندوق بازنشستگی کشوری دارایی و دارایی بازنشستگان عزیز هستند و وظیفه اصلی مدیران ما حفاظت، پس انداز و مراقبت هر چه بیشتر از آنهاست.

دیدگاهتان را بنویسید