جزئیات گزارش کلیباف به نمایندگان در جلسه غیرعلنی درباره آخرین وضعیت مذاکرات وین

جزئیات گزارش کلیباف به نمایندگان در جلسه غیرعلنی درباره آخرین وضعیت مذاکرات وین

روز جدید نماینده تبریز جزییات نشست پشت درهای بسته نمایندگان و گزارش کلیباف از آخرین وضعیت مذاکرات در وین را تشریح کرد.

احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی از تشکیل جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس قبل از تشکیل جلسه علنی خبر داد و گفت: در این جلسه آقای کلیباف رئیس مجلس گزارشی از آخرین آخرین جلسه ارائه کرد. وضعیت در وین

وی افزود: آقای کلیباف در این جلسه پشت درهای بسته گفت که بحث ماندن یا نماندن در مذاکرات دیگر مشکلی ندارد، باید در مذاکرات بمانیم و آن را به جلو ببریم.

نماینده تبریز در مجلس ادامه داد: رئیس مجلس گفت: سوال این است که چگونه باید مذاکره کنیم تا برای ما سود اقتصادی داشته باشد، البته در این منفعت اقتصادی حفظ ساختار هسته ای ایران بر همه چیز ارجحیت دارد، فرض کنیم ما داریم. دستاوردهای اقتصادی داشته باشیم و از سوی دیگر ساختار هسته ما را تخریب کنیم.

علیرضا بیگی افزود: آقای کلیباف گفتند در جریان مذاکرات برخی از خواسته های ما محقق شد، اما هنوز مسائل حل نشده ای وجود دارد که عمدتاً مربوط به ضمانت نامه است. و به صورت متعادل ساخته می شوند.

آقای کلیباف همچنین در این نشست گفت: موضوع دیگری که ما بر آن تاکید داریم بحث پادمان ها است که باید حل شود و نشانه های مطرح شده در مورد فناوری هسته ای و همچنین تحریم ها به ویژه تحریم ها باید برطرف شود. گفت. او هسته را بردارید.

نماینده تبریز گفت: در نهایت رئیس مجلس گفت که مذاکرات هنوز نهایی نشده و نتیجه مذاکرات باید مراحل تصویب و تصویب را در ساختارهای جمهوری اسلامی ایران طی کند.

علیرضا بیگی خاطرنشان کرد: دغدغه نمایندگان در این جلسه حفظ ساختار هسته کشور بود که بر این موضوع تاکید و اصرار داشتند که چگونه ساختار هسته خود را حفظ کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید