جسد یک روحانی در دریای مازندران پیدا شد

جسد بی جان خجت الاسلام ابراهیم فاضل دقایقی پیش در آب های ساحلی نهر از آب بیرون کشیده شد و برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

شیخ ابراهیم فاضل در سه روز گذشته در ساحل کرفون بهانمیر مفقود شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: جسد حجت الاسلام فاضل پیش از ظهر جمعه در آب های ساحلی دریای خزر روستای گلدشت از آب بیرون کشیده شد.

سرهنگ جعفری افزود: این مشکل توسط اهالی محل به پلیس اطلاع داده شد که با دستور دادستان جویبار ضمن اطلاع به خانواده فاضل جسد را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: هماهنگی های لازم برای انتقال جسد به شهرستان بابلسر در حال انجام است.

علت مرگ: غرق شدن
فرمانده انتظامی جویبار با اشاره به کشف جسد خجت الاسلام محمد ابراهیم فاضل در ساحل این شهرستان گفت: جسد این روحانی برای بررسی به پزشکی قانونی تحویل داده شده است.

سرهنگ غلامرضا جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام اینکه این روحانی شامگاه ۲۲ اردیبهشت ماه برای شنا به ساحل دریای بابلسر آمد، گفت: پس از این حادثه مفقودالاثر اعلام شد و عملیات جستجو تا امروز ادامه یافت و در نهایت جسد این روحانی در ساحل دریای چپکرود پیدا شد.

وی خاطرنشان کرد؛ جسد این روحانی به پزشکی قانونی تحویل داده شده و سیر مراحل قانونی ادامه دارد.

فرماندار جویبار همچنین گفت: عصر دوشنبه گذشته حجت الاسلام محمدابراهیم فاضل برای شنا به سواحل بابلسر آمد. خانواده ایشان در جریان بودند اما متاسفانه غرق شد و امروز جسد این روحانی بزرگوار در حاشیه رودخانه چپکرود پیدا شد.

کمال رستمعلی تصریح کرد: در این موضوع بحث امنیتی وجود ندارد و رسانه ها باید از گمانه زنی و بی اخلاقی رسانه ای پرهیز کنند و برای پوشش رسانه ای به مراجع قانونی مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید