جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی فجر در نیکشهر برگزار شد


ساعت: 13:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807574

حسین فروگی مسئول بسیج عشایری سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی فجر به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در نیکشهر برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین فرومی در گفت و گو با عصر هامون اظهار کرد: برای ایجاد روحیه و شادی یک روز شاد برای نوجوانان، جوانان و مردم به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهدای گرانقدر اسلام حاج قاسم میرحسینی جشنواره فرهنگی، هنری، ورزشی بازی های بومی و محلی در بخش عشایری بنت شهرستان نیکشهر برگزار شد.

وی افزود: در این جشنواره که با حفظ هویت فرهنگ، آداب و سنن منطقه و پرکردن روزی شاد از اوقات فراغت و مردم غیور عشایر برگزار شد – بازی با شترسواری، نخل نوردی، طناب کشی پیاده روی، ماست خوردن، فوتبال، چمن مصنوعی برپا شد و نمایشگاه صنایع دستی، لباس محلی و حصیر بافی، غذاهای سنتی و محلی برپا شد.

وی افزود: بازدید رایگان مردم از محل اجرای برنامه از دیگر اقدامات در تداوم کمک های مومنانه و طرح شهید سلیمانی بود که علاوه بر بازدید رایگان؛ از آزمودنی ها آزمایش فشار خون و قند خون نیز گرفته شد.

این مسئول ادامه داد: در راستای اجرای هرچه بهتر این برنامه و پس از برگزاری مسابقات، 12 کارت هدیه به ارزش 3 میلیون ریال به 12 نفر از حاملان قرآنی حوزه علمیه عشایری اهدا شد. همچنین با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) 30 لوح بین دانش آموزان توزیع شد تا توزیع شود.

باید بگویم؛ گروه محلی «شهید مدافع حرم عمر ملازهی» برای کمک به کشاورزان منطقه در برداشت پیاز کمک می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید