جشنی مناسب برای دهه فجر در میاندورود برنامه ریزی شود

ساعت: 22:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۱
کد خبر: 1804914

محمدعلی حاجی زاده گفت: در دهه فجر مراسم و برنامه ها باید به شادی و در شهری با حضور پرشور برگزار شود و همه ادارات در این زمینه تلاش کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، حجت الاسلام محمدعلی حاجی زاده امشب در جلسه شورای فرهنگی عمومی میاندورود با تاکید بر اینکه امروز هر چه داریم به برکت امام و انقلاب است، اظهار داشت: جلسه شورای فرهنگی عمومی باید جدی گرفته شود. .

حاجی زاده خاطرنشان کرد: هر تصمیمی که در جلسه شورای عمومی فرهنگ سازی برگزار می شود طبق قانون و الزامی است.

وی افزود: ایجاد فضای شهری در مناسبت های ملی و مذهبی باید به گونه ای باشد که به وضوح قابل مشاهده باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی میاندورود در پایان گفت: در دهه فجر مراسم و برنامه ها باید به شادی و در شهری با حضور پرشور برگزار شود و همه ادارات در این زمینه تلاش کنند.

جواد کردان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود در این نشست با بیان اینکه 150 برنامه در دهه فجر توسط سپاه میاندورود اجرا می شود، گفت: ما.

مجید باقری فرمانده انتظامی میاندورود با اشاره به وظیفه پلیس برای تامین امنیت مردم گفت: پلیس با هر فردی که بخواهد با رفتار خود امنیت مردم را به خطر بیندازد برخورد می کند.

این کارشناس سیاسی همچنین با تاکید بر اینکه مخالفان به دنبال خاموش کردن نور انقلاب و گسترش آن در جهان هستند، افزود: از ظرفیت برنامه های دهه فجر برای بیان دستاوردهای انقلاب استفاده کنیم.

احمد محمدی گفت: اگر در طول این 43 سال توانسته ایم موانع و مشکلات را پشت سر بگذاریم به دلیل وجود سرمایه اجتماعی مردمی است و دشمن در صدد تخریب این سرمایه است.

وی گفت: برنامه های دهه فجر دارای نماد ملی است و باید محل وحدت باشد بنابراین باید از بیان محتوای تفرقه انگیز و تفرقه انگیز جلوگیری شود.

حسینعلی علیجانی رئیس آموزش و پرورش میاندورود با انتقاد از اینکه تاکنون برنامه شهری منسجمی تنظیم نشده و نداریم.

محمد طالبی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی میاندورود نیز از برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع پیروزی انقلاب و سردار سلیمانی خبر داد و افزود: تزیین کتابخانه، برگزاری کارگاه های آموزشی، ارائه کتاب های انقلاب اسلامی و …. از جمله برنامه های کتابخانه های عمومی میاندورود است.

شعبانی رئیس بنیاد شهید میاندورود نیز خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، نواختن زنگ انقلاب، تهیه فیلم زندگی نامه شهید و پخش در فضای مجازی، تعویض پرچم شهدا در سراسر کشور. شهرستان از جمله برنامه های این اداره در ایام دهه فجر است.

معاون فرماندار میاندورود با بیان اینکه فرهنگ واژه منحصر به فردی است که دریایی از مفاهیم را در بر می گیرد، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی مقوله ای و حفظ آن مقوله ای دیگر است و ما امروز به عنوان مدیر نظام باید. در حفظ آن کوشا باشید.»

حنیف سورکی آزاد گفت: برای تکمیل مجتمع فرهنگی میاندورود در سال جاری به بیش از یک میلیارد تن اعتبار نگاه کردیم که 553 میلیون تن آن اعطا شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید