«جشن سربرون» به آخرین روزهای خود رسید/ صحنه های نظامی در هاوران

ساعت: 13:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۷
کد خبر: 1793052

تهیه کننده سریال جشن سربرون از پایان مراحل تصویربرداری این سریال تا 10 روز آینده خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن نجاریان تهیه کننده جشن سربرون با اشاره به آخرین روزهای فیلمبرداری گفت: ضبط به پایان رسیده است.

وی درباره سریال دیگر توضیح داد: این سریال ها از یگان های نظامی سریال هستند که قرار است در سطح شهر باشند اما لوکیشن اطراف آن را که البته لوکیشن شخصی بود به ما ندادند. حالا فیلمبرداری را شروع می کنیم.برای سکانس های نظامی فردا دوباره می رویم هاوران.

نجاریان درباره این سریال ها و حضور آنها در تاریخ گفت: تاریخ ما با تاریخ یکی نیست و بر اساس مسائل تاریخی است و این جنگ یکی از جنگ هایی بود که بین طایفه و طایفه وجود داشت.

وی همچنین درباره حضور بازیگران در ادامه گفت: اکثر بازیگران کار خود را به پایان رسانده اند و برخی از بازیگران مانند حسین مجوب، اشکان آبگون، پرویز بزرگی و… در سکانس های نظامی حضور دارند.

تهیه کننده «جشن سربرون» در پایان تصویربرداری این سریال گفت: امیدواریم این هفته یا 10 روز آخر باشد و پس از آن فیلمبرداری به پایان برسد.

وی درباره قسمت های تدوین شده نیز گفت: این سریال دارای 45 قسمت است که به صورت همزمان توسط حسین زندباف تدوین شده است که بر اساس آنچه انجام شده، تدوین اولیه 42 قسمت توسط آرش قاسمی ساخته و صداگذاری شده است. فرید سعادتمند نیز اجرای موسیقی را بر عهده دارد.

نجاریان در پایان درباره زمان پخش گفت: هنوز درباره زمان پخش نهایی صحبتی نشده است، اما احتمالاً بعد از ماه رمضان سال آینده پایان کار پس از تولید و فنی خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید