جشن شب یلدا به بیش از 34 هزار مهمانخانه نیاز داشت / توزیع آجیل و بسته های زنده یاد حاج قاسم در سیستان و بلوچستان

ساعت: 13:58
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1794184

به همت جهادگران بسیج سپاه سلمان بیش از 34 هزار بسته رزق و روزی و آجیل شب یلدا بین نیازمندان اقصی نقاط استان توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ؛ در شلوغی شب یلدا که با سفره های رنگارنگ، یادگارها و میوه های رنگارنگ همراه بود، خانواده هایی هستند که به دلیل شرایط اقتصادی جامعه توان مالی ندارند. طولانی ترین شب سال را آماده کنید.

در این میان سبزپوشان انقلاب هم مثل همیشه حواسشان را جمع کردند و مهمان خانه های نیازمندان را شاد کردند تا طولانی ترین شب سال برای همه اقشار خاطره انگیز باشد.

فرهنگ ایرانی – اسلامی همیشه و همه جا از دستگیری نیازمندان صحبت کرده است، هر کدام از ما بخشی از این فرهنگ هستیم که همواره با حرکتی کوچک و ناچیز برای دستگیری از نیازمندان توانسته ایم دل را به دست بیاوریم.

اینک به مناسبت شب یلدا تقارن این شب با ایام فاطمیه، باز هم فرزندان این مرز و بوم و برپایی سیره حضرت فاطمه زهرا (س) که مصداق بارز رحمت است. و ایثار در جامعه اسلامی، امشب برای رسیدگی به موضوع مهم انفاق و دستگیری مستضعفان و نیازمندان در راستای ترویج و نهادینه سازی فرهنگ نوع دوستی که از دیرباز در فرهنگ اسلامی ایرانی مورد تاکید بوده است، عذرخواهی کرد.

توزیع 34700 بسته معیشتی در سیستان و بلوچستان

گلمرضا مولایی رئیس سازمان بسیج سازندگی سلمان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به تداوم ارائه خدمات بی منت در قالب رزمایش یاری مومنانه گفت: شهید حاج کاسم سلیمانی شادی را مهمان خانه کرد. نیازمندان .

وی افزود: در همین راستا با توجه به اینکه شب چله یکی از سنت های دیرینه مردم این منطقه است بسته های ویژه شب یلدا تهیه و بین 34 هزار و 700 خانوار نیازمند توزیع شده است.

به گفته وی، این اقدام خداپسندانه با حفظ کرامت مردم به منظور دستگیری خانواده های جامعه هدف در شب یلدا در دستور کار قرار گرفته است.

این مسئول هر بسته معیشتی را چهار میلیون ریال عنوان کرد و گفت: بسته های فوق شامل برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات و کنسرو است که با همت بسیج استان با محوریت پایگاه های مقاومت بسیج در محلات و گروه های جهادی ساخته شده است.

وی گفت: با توجه به اجرای منویات مقام معظم رهبری در قالب طرح همیاری مومنانه، از ماه های اخیر تاکنون با مشارکت حداکثری و جهادی بسیجیان، موفق به تهیه بسته های معیشتی و حمایتی فراوان و توزیع شده ایم. آنها را به نیازمندان رساندند. «ویروس بدنام کرونا همچنان در دستور کار انقلابیون برای کاهش رنج نیازمندان است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان اذعان داشت: علاوه بر توزیع بسته های معیشتی، بیش از 150 بسته شامل شیرینی، نان، آجیل و گوشت قرمز نیز توسط بسیج سازندگی سپاه سلمان و گروه جهادی تهیه و بین مردم توزیع شد. نیازمندان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید