پیشروی گروه های جهادی برای رفع مشکلات محرومان / توزیع 35 هزار بسته معیشتی به یاد حاج قاسم در سیستان و بلوچستان

ساعت: 12:46
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797155

همزمان با دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، 35 هزار بسته معیشتی توسط بسیج سازندگی و پایگاه های مقاومت در بین نیازمندان اقصی نقاط سیستان و بلوچستان در قالب دکترین مومنان توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ غلامرضا ملایی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در آغاز مرحله جدید رزمایش یاری مومنان در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله عاشقان گفت: در زاهدان وی گفت: از زمان شیوع ویروس منحوس کرون در استان که دو سال است ادامه دارد، خدمات وفادارانه زیادی در حوزه های مختلف به نیازمندان و نیازمندان ارائه شده است.

وی افزود: ارائه خدمات به گروه های جهادی نیازمند و استفاده از ظرفیت مساجد و پایگاه ها برای بسیج مقاومت است که گروه های جهادی چشم نداشتند و حقوق و جوایز از این طریق وارد میدان شده و تاکنون با تمام توانشان و نیروهایشان برای کاهش رنج مردمی که محکم ایستاده اند.

این مسئول افزود: در این مدت 652 هزار بسته معیشتی با حفظ کرامت بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

وی ادامه داد: توزیع 706 هزار بسته بهداشتی، توزیع بالغ بر 32 هزار بسته لوازم التحریر از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت است.

مولایی خاطرنشان کرد: آزادی زندانیان با اولویت جرایم غیرعمد به عنوان اقدامی ارزشمند در دستور کار قرار گرفت و 158 نفر از اسارت آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی ادامه داد: توزیع جهیزیه بین زوج های جوان نیز از دیگر اقدامات انجام شده در رزمایش مددکاری مؤمنانه بود که در آن 713 سری جهیزیه از سوی مقام معظم رهبری بین جوانان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گفته این مقام مسئول، هدف از اعطای جهیزیه به جوانان روسی، ترویج ازدواج آسان، کمک به ارتقای فرهنگ خانواده و حمایت از کالاهای خانگی است و تمامی کالاهای ارائه شده در این طرح از قبیل فرش، یخچال، اجاق گاز و سایر نیازهای خانگی از کالاهای ایرانی است. در کشور.

وی افزود: در این مدت بیش از 1.5 میلیون پرس غذای گرم تهیه و طی برنامه های مختلف توزیع شد. همچنین توزیع بیش از 1.5 میلیون ماسک نیز از دیگر اقدامات است.

مالایی ارزش کل خدمات ارائه شده را 422 میلیارد تن عنوان کرد و گفت: در این مدت با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که «ایثار و فداکاری از شاخصه های ملت ایران است، ملت ما هر کجا که بود نشان داد.» در عرصه های مختلف انقلاب باید حفاظت شود و بهای آن را پرداختند و صحنه هایی را خلق کردند که قابل مقایسه با هیچ برآورد مالی نیست.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلج استان، رزمایش فوق را برای محرومیت زدایی و کمک به مردم ضروری دانست و افزود: این بسته معیشتی به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم در سراسر استان توزیع می شود. سلیمانی.”

سپاه و بسیج رانندگان در رزمایش امدادرسانی مؤمنانه

سردار پرویز آبسالان جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در ادامه این مراسم گفت: رزمایش یاری مومنانه به دستور رهبر معظم انقلاب در اوایل وقوع ولیعهد ابلاغ شد که در آن سپاه و بسیج پیشتاز بودند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه امروز دشمنان ما باید از شهید سلیمانی بیشتر بترسند تا از سردار سلیمانی، افزود: شهید سلیمانی مدرسه شده است و این مکتب همه جوانان را به این راه واداشته است. .

اخلاص و اخلاص از ویژگی های شهید سلیمانی است

این وزیر اخلاص نیت و اخلاص را از شاخصه های شهید سلیمانی دانست و ادامه داد: حاج قاسم از ایثار و از خود گذشتگی صحبت کرد چرا که همه وجودش را وقف انقلاب و دفاع از اسلام و انقلاب و مردم در همه جا کرد. . آنها مجبور بودند دریغ نمی کردند و در همه صحنه ها ظاهر می شدند.

به گفته وی در ایام اربعین شهید سلیمانی هر جا که دیدند مظلوم مظلوم است بر اساس وظیفه انقلابی خود حضور داشت که این ویژگی مهمی است.

جانشین فرمانده سپاه سلمان ولایت مداری را از ویژگی های مهم و قابل توجه شهید سلیمانی عنوان کرد و افزود: این موضوع به زیبایی در وصیت نامه شهید آمده است که می گوید «پس ضرر خواهیم کرد».

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز دشمنان ما با کشورمان در حال جنگ هستند، می دانند که اگر مردم دنیا بیدار شوند، قطعاً دنیای استکبار از بین می رود، بنابراین با انقلاب اسلامی دشمنی می کنند.

ادامه راه حاج قاسم در خدمت خالصانه مردم است

آبسالان گفت: امروز مردم مظلوم دنیا به انقلاب اسلامی امیدوارند چرا که فرماندهی شهید حاج قاسم و کمک مردم سوریه داعش را نابود کردند.

به گفته وی، یکی از کارهایی که شهید سلیمانی انجام داد، کمک به سیل زدگان خوزستان بود که همه گروه های جهادی زنگ زدند و به کمک مردم شتافتند و این یکی از برکات کمک به این بزرگوار است. شهید؛ اگر بخواهیم راه و مکتب این شهید را ادامه دهیم باید از سیره و سیره او الگو بگیریم تا بتوانیم این راه مقدس را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید