جلسات هماهنگی در قالب گفتگو/ وزیر راه قطر برای حضور در مذاکرات جام جهانی کیش ایران


ساعت: 14:50
تاریخ انتشار: 1401/01/20
کد خبر: 1820718

وزیر ورزش و جوانان گفت: این هفته وزیر راه قطر در جزیره کیش حضور خواهد داشت تا میزبانی از ایران از هواداران جام جهانی در قطر را انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از خانه ملت; سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان درباره ظرفیت مناطق آزاد کشور برای میزبانی برخی از علاقمندان به فوتبال و جام جهانی در قطر گفت: در پی تعامل و دوستی ایران و قطر، وزارت ورزش و جوانان در نظر دارد. برای ادامه این روابط در عرصه ورزش.

وی افزود: این تعاملات در کنار تاکید بر ظرفیت های ورزشی کشور می تواند فرصتی برای تقویت سایر موضوعات از جمله گردشگری، حمل و نقل مسافر و … باشد. با توجه به حضور هواداران جام جهانی در مناطق آزاد، می توانیم ظرفیت حمل و نقل عمومی به ویژه از طریق دریا را برای این فرصت افزایش دهیم.

سجادی افزود: پیشنهاد دو شهر کیش و کشم برای میزبانی از هواداران جام جهانی می تواند روابط دو کشور را در تعامل و ارتباط تقویت کند. شهرهای جنوبی کشور به ویژه جزیره زیبای کیش برای بحث در مورد پذیرایی و خدماتی که باید به گردشگران ارائه کنیم، مجهزتر هستند و جلسات هماهنگی در قالب جلسات و گفتگو آغاز شده است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: بر اساس گزارش های دریافتی امروز یکشنبه وزیر راه قطر برای مذاکره درباره میزبانی ایران برای هواداران جام جهانی قطر در جزیره کیش حضور خواهد داشت. بر اساس برنامه ریزی در این جلسه، نمایندگان مربوطه از وزارت گردشگری در وزارت ورزش و جوانان، وزارت راه و شهرسازی و همچنین نماینده مدیریت مناطق آزاد حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید