جلسه شورای هماهنگی در وزارت حراست با موضوع گردشگری صنعتی برگزار شد


ساعت: 12:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896725

گزارش دانا وزارت حریم خصوصی در مورد نشت گردشگری صنعتی؛

پنجمین جلسه شورای هماهنگی ارتباطات و روابط عمومی وزارت صمت با محوریت تبیین برنامه گردشگری صنعتی (راه های پیشرفت) عصر دیروز به ریاست حسین زاده کاشمی رئیس سازمان ارتباطات برگزار شد. مرکز وزارت صنعت، معدن و تجارت، در ساختمان این وزارتخانه.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پنجمین جلسه شورای هماهنگی ارتباطات و روابط عمومی وزارت سکوت با محوریت تبیین برنامه گردشگری صنعتی (جاده های پیشرفت) شب گذشته به ریاست حسین زاده قشمی رئیس مرکز ارتباطات وزارت صنعت، معدن و تجارت در محل این وزارتخانه برگزار شد. .

مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مدیران روابط عمومی شرکت ملی مس، گروه صنعتی ایران خودرو، خودروهای سایپا، مجتمع صنعتی و معدنی چادملو، گروه صنعتی اکت، گروه صنعتی بهمن موتور و. در آن جلسه اعضای شورا حضور داشتند. .

بیشتر بخوانید:
نشست خبری وزیر صنعت، معدن و تجارت

قشمی در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارش مختصری از برنامه های انجام شده 60 سفر پیشروان پیشرفت در 8 ماه اخیر، گفت: بر اساس بررسی های انجام شده، پیشگامان تاثیر مثبت و مستقیم داشته اند. در شفاف سازی اقدامات انجام شده در منطقه . صنعت و معدن وجود داشت

به گفته رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و روابط عمومی وزارت صلح، برنامه مسیرهای پیشرفت با همکاری سایر وزارتخانه ها از جمله معارف و علوم، تحقیقات و فناوری وارد مرحله جدیدی می شود.

قشمی همچنین بیان کرد: در حال حاضر 24 گروه جامعه موثر در قالب راهبران فکری در حال انجام بازدید از واحدهای مختلف صنعتی و معدنی در سراسر کشور هستند و بحمدالله مدیران روابط عمومی این واحدها همکاری خوبی دارند.

24dd7724 7e1e 41f4 95c8 0597761a4f7e خبر خاکستری

رئیس مرکز ارتباطات وزارت صنعت، معدن و تجارت وی همچنین به تشریح رویکرد جدید این مرکز در مسیرهای پیشرفت پرداخت و خاطرنشان کرد: با حمایت وزیر صنعت، معدن و تجارت برنامه راهیان پیشرفت را در همه کشورها با جدیت دنبال خواهیم کرد.

قشمی در پایان تاکید کرد: نمایندگان استان ها، شهرک های صنعتی و نمایندگان بخش خصوصی سه گروه مهم حاضر در شورای هماهنگی ارتباطات و روابط عمومی وزارت صلح هستند و جلسات این شورا برگزار می شود. به طور منظم برگزار می شود.

در پنجمین جلسه شورای هماهنگی ارتباطات و روابط عمومی وزارت سکوتاعضای حاضر ضمن حمایت از ایده راهیان نور به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و در نهایت قشمی عضویت تعدادی از اعضای شورای مذکور را اعطا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید