جهادکشاورزی مسئول نظارت بر کالاهای اساسی از مزرعه تا سفره


ساعت: 14:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۶
کد خبر: 1866456

مدیرکل زندانهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد؛

برات علی صالحی تامین غذا از مزرعه تا سفره مردم و حتی نظارت بر آن را بر عهده جهاد کشاورزی دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس، بسیاری از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از گرانی اجناس و اجناس در بازار گلایه دارند و مانند گذشته تمایلی به خرید اجناس و اجناس ندارند و این در حالی است که شهروندان خواهان نظارت بیشتر کارکنان هستند. و با پدیده اشباع فروش.

نوسانات قیمت ها در کهگیلویه به حدی است که خشم شهروندان را برانگیخت و در این خصوص یکی از کشاورزان دهدشتی به خبرنگار ما گفت: با اجرای قانون هدفمندی یارانه ها کارکنان باید کنترل بیشتری بر بازار داشته باشند. رو به افزایش است و نظارت و برخورد جدی از سوی مسئولان وجود ندارد.

شهروند دیگری نیز گفت که برای خرید مایحتاج خانواده از روستای اطراف به دهدشت آمده است. این درست نیست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه به خبرنگار ما گفت: اختیارات، مسئولیت ها و امور مربوط به سیاست گذاری، برنامه ریزی و نظارت بر بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت «تفکیک» و به این وزارتخانه منتقل شده است. کشاورزی جهادی

براتعلی صالحی افزود: رساندن آذوقه از زمین کشاورزی به سفره مردم و حتی نظارت بر آن بر عهده جهاد کشاورزی است.

وی افزود: وی از همکاران ما در حوزه جهاد کشاورزی می خواهد که نظارت همه جانبه و کاملی بر بازار داشته باشند تا با تشدید بازرسی های مستمر، وضعیت بهبود یابد.

صالحی ادامه داد: جهادکشاورزی وظایف دیگری هم داشت. آنها در بحث کشاورزی نظارت بیشتری داشتند و این امر گسترده نبود.»

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بر اساس قانون تکالیف جهادکشاورزی تغییراتی صورت گرفته و نیازمند یک سری آموزش ها و کار کارشناسی در این زمینه هستند.

صالحی بیان کرد: آموزش برای همه بازرسان انجام شده که تمام مشکلات، ایرادات و … که وجود دارد برای بازرسی کامل و کامل اعلام شده و مردم نتیجه مطلوب را خواهند دید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید