جهاد اسلامی نسبت به تشدید حملات به ساکنان قدس به صهیونیست ها هشدار داد


ساعت: 12:15
تاریخ انتشار: 1200/06/14
کد خبر: 1811159

یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به صهیونیست ها نسبت به تشدید حملات صهیونیست ها به مردم قدس اشغالی هشدار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فلسطین امروز به نقل از الهندی، یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: حمله رژیم صهیونیستی به مردم بیت المقدس و مقدسات امت اسلامی در قدس اشغالی تشدید شده است. “

وی افزود: مردم قدس می دانند که در این حمله و نبرد تنها نیستند و بخشی از یک ملت بزرگ هستند. آنها حاضرند جان خود را در حمایت از قدس و آزادسازی مسجد الاقصی فدا کنند.

الهندی تاکید کرد که فلسطینی ها باید جان خود را در راه قدس فدا کنند.

از سوی دیگر، خالد البطش، یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که آنچه در قدس رخ می دهد، پیش شرط نبرد جدیدی به نام شمشیر قدس مانند سال گذشته خواهد بود.

وی گفت: این بار نبرد ما با دشمن صهیونیستی مبتنی بر توسعه منطقه خواهد بود و همانطور که بسیاری از رهبران اسلامی، عربی، فلسطینی، لبنانی، یمنی و عراقی گفته‌اند، نبرد بعدی تنها به غزه محدود نخواهد شد. ائتلاف حامی قدس متحد در حمایت از قدس و عتبات عالیات خواهد ایستاد.

البطش با اشاره به تجاوزات اخیر دشمن صهیونیستی به مردم جنین و نابلس، گفت: سلاح ها و شمشیرهای رزمندگان مقاومت کرانه باختری عقب نشینی شده و پنهان نخواهد شد و جهاد و مقاومت متوقف نخواهد شد.

وی گفت: دشمن صهیونیستی باید بداند که دوران سکوت در برابر جنایات این رژیم کرانه باختری به پایان رسیده و حفاظت از زنان، کودکان و حرم های فلسطینی حق مسلم ماست.

نیروهای رژیم صهیونیستی به شهر عناتا در شمال شرق قدس اشغالی یورش بردند و دو خانه فلسطینی و یک مغازه را ویران کردند.

منابع محلی در بیت المقدس اشاره می کنند که ارتش رژیم صهیونیستی با چند دستگاه لودر وارد شهر عناتا شده و خانه ها و مغازه ها را تخریب کرده است.

حداقل 10 فلسطینی پس از تخریب آواره و بی خانمان شده اند.


یک جوان فلسطینی در شمال جنین زخمی شد

منابع محلی می گویند یک جوان فلسطینی در نزدیکی یک پست امنیتی در شمال شهر جنین زخمی شد.

منابع اعلام کردند: نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت پاسگاه های امنیتی فلسطینی ها تیراندازی کردند که در نتیجه آن دو فلسطینی زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

تندروهای صهیونیست روز پنجشنبه با استفاده از گاز اشک آور به مدرسه ای در جنوب نابلس یورش بردند.

یاسر قاضی، مدیر مدرسه در لبنان تاکید کرد که در حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به این مدرسه، دو دانش آموز و یک معلم مجروح شدند.

بسیاری از دانش آموزان و معلمان مدرسه نیز بر اثر استنشاق گاز اشک آور خفه شدند.

غازی گفت برای چهارمین روز متوالی شهرک نشینان اسرائیلی و نیروهای اشغالگر به دانش آموزان فلسطینی در این مدرسه حمله کردند.

انتهای پیام/
منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید