جوانان ایرانی امیدهای اتریش را ناامید کردند


ساعت: 20:42
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880930

والیبالیست های جوان ایران موفق شدند در چهار ست پیاپی در دیداری دوستانه و تدارکاتی تیم امید اتریش را شکست دهند تا تعداد بردهای خود در اردوی برون مرزی اسلوونی به 15 برسد و میانگین سه ست برد در هر مسابقه را به دست آورند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، ششمین اردوی تدارکاتی تیم ملی والیبال پسران ایران از روز دوشنبه 15 تیرماه در اسلوونی آغاز شده و تا 23 تیرماه ادامه دارد.

در این اردو فارغ از تمرینات توپ و بدنسازی، فارغ التحصیلان مومنی مقدم تاکنون چهار دیدار تدارکاتی با تیم ملی زیر 20 سال اسلوونی (دو مسابقه)، تیم ملی زیر 18 سال اسلوونی و تیم ملی جوانان بحرین انجام داده اند.

تیم ملی جوانان امروز (دوشنبه 22 تیرماه) به مصاف تیم امید اتریش رفت که این دیدار با توافق مربیان در چهار ست برگزار شد و تیم ایران با نتیجه 25 بر 18، 25 بر 23، 25 به برتری رسید: 14 و 25 بر 23 حریف خود را شکست داد.

عرشیا بهنژاد، پندار مومنی مقدم، ایلشان داوودی، سجاد جلوداریان، حسین حاجی کلاته، امیرمحمد گلزاده، متین جعفری، مهدی بیاتی، یوسف کاظمی، عرفان نوروزی، شایان سپهری فرد، یونس جوان، پوریا حسین پور حسین پور، حسین حاجی کلاته. جوانان این اردو خارج از کشور هستند.

امیرمهدی نفر (سرمربی)، غلامرضا مومنی مقدم (سرمربی)، مهران زارع، علی فتاحی و محمد منصوری (سرمربی)، پویا عزیزی (کمک مربی)، محمدهادی قاسمی (مربی بدنساز)، محسن سیاهدوش و ساعد جدیدالاسلام (آنالیزور) ) ، چلاک محمد رحیمی (ماساژور) و عرفان مداح (فیزیوتراپیست) تیم ملی والیبال جوانان را در اردوی اسلوونی همراهی می کنند.

تیم ملی والیبال جوانان ایران خود را برای حضور شایسته در مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا در سال 2022 که از 31 مرداد تا 16 شهریور ماه سال جاری در بحرین برگزار می شود، آماده می کند.

همچنین در راستای حمایت حرفه ای و قوی از تیم ملی بزرگسالان در سال های آینده، با توجه به پتانسیل خوب جوانان والیبال ایران، این تیم به عنوان نماینده ایران در مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا که از 25 مردادماه برگزار می شود، شرکت خواهد کرد. تا 23.

دیدگاهتان را بنویسید