جوانان برای حل مشکلات کشور خلاقانه و جسورانه عمل کنند/ جوانان مؤمن و انقلابی در خط مقدم تمدن اسلامی هستند.

وی افزود: این شبکه الگوی معرفتی- تربیتی را به عنوان «آرزوی بهترین» برای برنامه ریزی و تقویت معرفت و ایمان جوانان و نوجوانان کشور و آشنایی آنان با سبک زندگی اسلامی شناسایی کرده است.

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین گفت: با توجه به ماموریت های جدید، شناسایی و با استفاده از بهترین گروه پژوهشی در بخش زیرساخت نرم افزار، محتوای مناسب برای الگوی آموزشی ویژه جوانان و نوجوانان در قالب 7 جلد معرفتی. کتابهای مبتنی بر علوم عقلی و مبانی علامه طباطبایی.

وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع در طول چهار سال گذشته، این محتوا توسط اساتید مجرب و آموزش دیده به چهار هزار دانش آموز نخبه و مستعد در سراسر کشور در دوره ای با عنوان هفت روز در بهشت ​​و تمامی مشکلات و شبهات آن آموزش داده شده است. . نظام ارزشیابی مستمر لغو شده است.

جهاد تبیین رسالت ذاتی همه نهادهای علمی و حوزه های علمیه است

جباری افزود: در دیدار عوامل مؤسسه جوانان به عنوان مؤلفان کتاب های آرزوی بهترین ها با مقام معظم رهبری، ایشان با تأیید محتوای این کتاب ها، بر گسترش و بررسی این محتوا با توجه به اردوی هفت روزه الگوی آسمان تأکید کردند.

وی گفت: راهبرد اصلی آموزشی دبیرخانه آرزوها ارائه الگوی آموزشی معرفتی است. تجهیز کنید و در اعمال خالصانه موفق شوید، راه را از گناهکار تشخیص می دهد و دچار دروغ سه گانه، طلا و قدرت و ریا نمی شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مرحله اول رویداد مجازی «اینفینیتی شو» که از اوایل دهه 1400 آغاز شد، با حضور نزدیک به 50 هزار نوجوان دهه هشتاد برگزار شد.

وی با اشاره به فعالیت شبکه جوانان رضوی در سال 1400 گفت: برگزاری اعیاد مردمی و معنوی در سایه خورشید، حلقه های «چهارپا» در ایام شهادت کوچکترین امام، اولین دوره مبانی توحیدی. مدنیت، محافل عزاداری «خانه ایران رضا» «در ایام شهادت این امام بزرگوار، دوره مجازی» توانمندسازی در حوزه مهارت‌آموزی سدید «برای فعالان فرهنگی و اجتماعی کشور از جمله این برنامه‌ها است. .

جوانان برای حل مشکلات قاطعانه، خلاقانه و جسورانه عمل می کنند

جباری گفت: ویژه برنامه «حلقه های اهت الرضا» همزمان با رحلت حضرت معصومه (س) در مناطق فقیرنشین و روستایی، پنجمین دوره آموزش کاربردی «برهان» بیانی ساده غیر از آموزه های اسلام، 888 اطعام خانه ملی در خانواده 888 فاطمی همزمان با ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه، دوره آموزشی مجازی مربیان تربیتی «برهان» ویژه فعالان تربیتی از جمله فعالیت های این گروه در سال جاری است. .

وی گفت: یکی از تعهدات همه اعضای حکومت اسلامی برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب این است که حداقل یک بار این بیانیه را به دقت مطالعه کنند و در عرصه عمل خود در جهت تحقق آن گام بردارند. “

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی در استان قزوین گفت: برای ساختن تمدن نوین اسلامی نیازمند جوانی مومن و انقلابی هستیم، جوانی با ایمان و توکل قوی به خدا که نور امید را در خود بتاباند و در راه استقامت به خرج دهد. مواجهه با مشکلات؛ همچنین انقلابی و پرانرژی هستند و برای حل مشکلات ساختارشکنانه، خلاقانه و جسورانه عمل می کنند.

وی افزود: در حوزه فرهنگی ابتدا مردم باید تزکیه کنند تا اقدامات و فعالیت هایی که در سطح جامعه انجام می دهند در افراد تاثیرگذار باشد و باید از فعالیت های فرهنگی برای پرورش و ساختن جامعه ای استفاده کنیم که جامعه پذیری به آن بستگی دارد. خودسازی فرهنگیان.

لزوم ورود فعالان فرهنگی به عرصه جهاد برای تبیین جنگ ترکیبی دشمن

جباری تاکید کرد: لازمه فعالیت فرهنگی موفق، هم افزایی است چرا که کار موفق و پرباری خواهد بود که با هم افزایی شکل می گیرد.

وی تصریح کرد: بحث جهاد موضوع جدیدی نیست. بلکه رسالت ذاتی همه نهادهای علمی و حوزه های علمیه است و دلیل تأکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین خلأ مأموریت های ما این است که نتوانسته ایم واقعیت های انقلاب مردمی را به درستی تبیین کنیم.

این جوان فعال فرهنگی گفت: استکبار جهانی با استفاده از ابزارهای مختلف از جمله رسانه ای، هراسناک به جوانان ایران حمله فرهنگی و مذهبی می کند، بنابراین یکی از وظایف فعالان فرهنگی یا تشکل های توده ای ورود به عرصه جهاد است. .

وی در پایان گفت: مجتمع های آموزشی اگر آموزه های غنی معرفتی نداشته باشند همواره با شکست مواجه می شوند و نمی توانند توان خود را به کمال و سعادت لازم برسانند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید