انقلاب اسلامی انقلابی برای تمدن سازی بود

ساعت: 17:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۱
کد خبر: 1805223

فرماندار لنده در راهپیمایی 12 بهمن گفت: انقلاب اسلامی انقلابی برای تمدن سازی بود و راه را برای شرق و غرب هموار کرد و نگاهی نو به حاکمیت دینی و سیاسی در جهان ایجاد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز رژه خودروها و موتورسیکلت های نظامی، انتظامی، بسیجیان و اقشار مختلف مردم و کارکنان ادارات و نهادها در سالروز ولادت تاریخی حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد. (ره) با در دست داشتن پرچم های سه رنگ کشورمان از ورودی شهر لنده باقی ماند و گلزار مطهر شهدای این شهر و حاضران با آرمان های امام و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

موتورسیکلت و خودرو مانند زمان ورود امام در 12 بهمن 57 با در دست داشتن پرچم مقدس و سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، عکس امام خمینی (ره) رهبر انقلاب، روشن کردن چراغ ها و بوق زدن. شهر لنده

جلال دانش فرماندار شهرستان لنده در مراسم رژه اتومبیلرانی 5 بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) گفت: نیکی و نیکی بیش از هر چیز خیر دیگری به جز شهادت در راه خدا دارد، بیایید درک کنیم. خوب عمق تفکر و ژرف اندیشی شهدا.

جلال دانش گفت: بیشتر دانشمندانی که آخرین تکنولوژی روز دنیا را در اختیار ما قرار دادند، همین جوانان 15 تا 9 ساله هستند. هر جا که به جوانان ایمان داشتیم، جواد داد و انقلاب اسلامی راه را برای این حضور مهم در گذر از اندیشه های انقلاب به نفع دانش جوانی هموار کرد.»

فرماندار شهرستان لنده گفت: اگر می خواهیم در همه عرصه ها موفق باشیم باید قدردان باشیم و امروز باید شکر واقعا انقلابی باشیم که حقیقت وجودی آن برگرفته از مردم و ارزش های دینی و اسلامی آنهاست.

وی گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی یک فرد نبود بلکه مکتبی بود که در مسیر تعالی انقلاب گام های اساسی برداشت.

دانش گفت: انقلاب اسلامی راه را برای شرق و غرب زدگی هموار کرد و نگاه جدیدی به حکومت دینی و سیاسی در جهان ایجاد کرد که انقلابی بود که تمدن سازی کرد.

وی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب راهبردی روشن برای پاسداری از ارزش ها و آرمان های شهدا و امام شهداست و ادامه این راه روشن نیازمند تبیین است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید