راهبرد انقلابی و روح قرآن از شاخصه های شهید محمود جهان پناه بود/ برای رسیدن به تمدن نیازمند ایران قدرتمند هستیم.


ساعت: 21:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838350

کریمی با اشاره به اینکه دستیابی به تمدن نوین اسلامی یکی از آرمان های انقلاب اسلامی است و برای رسیدن به تمدن نیازمند ایرانی قدرتمند هستیم، گفت: این قدرت است و راه اقتدار باید در گام دوم شتاب ادامه یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امشب در جمع رزمندگان و پیشکسوتان گردان کمر بنی هاشم (ع) اظهار داشت: شهادت در بین رزمندگان و اهمیت و دغدغه این عزیزان برای نسل جوان تبیین شود. حماسه باشکوه حفاظت مقدس

وی افزود: شهید محمود جهان پناه از شهدای شاخص و از فرماندهان دلیر دفاع مقدس است که به عنوان فرمانده گردان کمر بنی هاشم(ع) مجاهدت ها و حماسه های بزرگی را در دفاع مقدس آفرید.

سردار کریمی گفت: تقوا، هوشیاری، شجاعت، تدبیر انقلابی، اخلاق قرآنی و ورزش از ویژگی های بارز شهید محمود جهان پناه بود و این شهید از افتخارات بزرگ استان مرکزی است و الگویی کامل برای خردسالان محسوب می شود. نسل. و یاد این شهید بزرگوار را گرامی می داریم.

وی با اشاره به اینکه دستیابی به تمدن نوین اسلامی یکی از آرمان های انقلاب اسلامی است و برای رسیدن به تمدن نیازمند ایرانی قدرتمند هستیم، گفت: خوشبختانه ایران اسلامی در 43 سال گذشته پیشرفت ها و دستاوردهای زیادی داشته است که این امر محقق شده است. قدرت است و مسیر قدرت باید در گام دوم شتاب ادامه یابد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: برای رسیدن به ایران قدرتمند نیازمند کار، تلاش، روحیه جهادی و انقلابی هستیم و یکی از مهمترین نیازها ادامه راه اقتدار و رسیدن به ایران قدرتمند در همه جهات همراهی نسل جوان با یک حرکت تمدنی است، «دومین و یکی از الزامات این انجمن تبیین دستاوردهای بزرگ انقلاب و حماسه های هویت سازی نسل جوان است.

وی ادامه داد: جهاد تبیان یکی از خواسته های مقام معظم رهبری در شرایط فعلی است که باید با محوریت امید آفرینی، تبیین دستاوردهای انقلاب و ترسیم آینده روشن انقلاب محقق شود.

سردار کریمی با بیان اینکه یکی از ملزومات مهم جهاد مردمی بودن است، گفت: در دوران انقلاب هرجا که مردم نقش آفرینی کردند اقدام ماندگار ایجاد شد و امروز باید جهاد برای تبیین دوران هویت انقلاب انجام شود. توسط مردم.”

وی تاکید کرد: الگوهای موفق در انقلاب و کارآمدی نظام اسلامی در ابعاد مختلف باید در تبیین جهاد به نسل جوان منتقل شود و این امر بسیار حائز اهمیت است زیرا دشمن به دنبال این است که انقلاب اسلامی به یک انقلاب تبدیل نشود. مدل. در منطقه و بین المللی.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تقویت غیرت دینی و انقلابی در جامعه را یک ضرورت مهم خواند و افزود: پیشرفت 43 ساله انقلاب در بسیاری از عرصه ها به برکت غیرت دینی مردم و عزم و اراده آنان حاصل شده است. . برای دوری از وابستگی به بیگانگان «غیرت دینی به عنوان موتور محرکه انقلاب اسلامی در پیشرفت و حرکت کشور نقش داشت.

وی با اشاره به اهمیت نقش پیشکسوتان در جهاد گفت: پیشکسوتان و رزمندگانی که در بسیاری از دوران های انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده اند نقش مهمی در جهاد داشته اند و پیشکسوتان پیشران جهاد و کشور هستند. نسبت به ایران قوی است.»

سردار کریمی گفت: همه باید در نهادینه شدن ارزش های اسلامی نقش داشته باشند و انقلاب اسلامی در گام دوم یک حرکت تمدنی است و از این رو نهادینه شدن ارزش های اسلامی در همه شئون یک ضرورت مهم است. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید