استانداری یکی از شاخصه های شهید سلیمانی بود

ساعت: 21:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799264

حاج مراد بساطی برادر شهید کیانوش بساطی گفت: برخی به اشتباه می خواهند شهید سلیمانی را فردی غیر سیاسی معرفی کنند در حالی که ولایتمداری و ولایت پذیری از مهمترین مناصب سیاسی شهید سلیمانی بود. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اسلام آباد خبر، همه شهدا در پیشگاه خداوند عزیز و بزرگ هستند، اما به دلیل اخلاص و تقوای حاج قاسم سلیمانی و عشق به روستا، بسیاری از مردم به ویژه خانواده های معظم شهدا، مدرسه شهید سلیمانی را مد نظر دارند. برای سنجش رفتار، اعمال و رفتار دیگران.

از هیئت ها و نمازگزاران مسجد صاحب الزمان (عج) شهیدان مرصاد شنیدیم که شهید خلبان کیانوش بساطی ارادت زیادی به شهید حاج قاسم سلیمانی داشت (البته همه خانواده به ولایتمداری شهرت دارند). مراد بساطی) و مادر شهید بساطی بر مزار این شهید والامقام در گلزار شهدای اسلام آباد غرب رفتند. در کنار حرم شهدای گلگون کفن به اسلام آبادغرب معروفند.

حاج مراد بساطی از جامعه معزز معلمان و مربیان با سابقه اسلام آباد غرب برادر سرهنگ خلبان شهید کیانوش بساطی با اشاره به سخنان شهید سلیمانی؛ وی در گفت و گو با اسلام آباد خبر با بیان اینکه هیچکس تا شهید نشود شهید نمی شود گفت: بیشتر خصوصیات شهید کیانوش بعد از شهادت حاج قاسم مشخص شد و من شاهد و ناظری بودم که بعدها چه غم هایی آیا سردار سلیمانی برای شهید حاج قاسم سلیمانی اشک ریخت و در روزهای تاسوعا و عاشورا و در حرم سیدالشهدا (ع) شاهد چنین گریه هایی از شهید کیانوش بودیم با این تفاوت که در حرم ها پنهانی گریه می کرد اما در عزاداری برای احساس سردار دلا به حدی جوشید که هق هق او نمایان شد.

وی افزود: شهید کیانوش بسیار عاشق سردار سلیمانی بود، به او عشق می ورزید و به او افتخار می کرد و بعد از شهادت سردار بارها آرزوی شهادت می کرد و به مقام والای شهید سلیمانی غبطه می خورد و سوال می شد که چرا بلند نمی شویم شهدا. ? او در واقع به دنبال پرورش ویژگی های خاص شهید سلیمانی است تا به شهادت برسد.

برادر شهید گفت: پس از شهادت شهید کیانوش باخبر شدیم که پس از گذراندن دوره های آموزشی با درجه ستوان دومی، وی اولین نفری بود که درخواست کتبی خود را مبنی بر آمادگی برای انجام عملیات های شهادت طلبانه به صلاحدید نیروی انتظامی ارائه کرد. ارتش در همه جا و همکاران از نظر خلاقیت فنی و علمی برجسته بودند.

b9c0f776 ffe9 4949 8958 af65f79ee5a5 خبر خاکستری

وی افزود: صفا و اخلاص حاج قاسم او را پیشوای قلوب کرد. شهید کیانوش با توجه به ظرفیتی که داشت، فردی بسیار زمینی، متواضع و نظامی معتقد به اصول حراست بود، زیرا بسیاری از حوادث و اتفاقات دوران خدمت و مأموریتش حتی برای خانواده اش نیز بی اطلاع بود. امام خامنه ای مدافع رهبری بود، ارتشی و بسیجی به تمام معنا بود، بسیار کم حرف بود، اما در عوض در برخی محافل مربی و بصیر مشکلات روز بود.

وی با اشاره به اینکه خاطرات شهید کیانوش بساطی را جمع آوری می کنند، گفت: خاطره ای از یکی از دوستان و همرزمان شهید (سرهنگ محمدجعفر بابایی) به نقل از شهید گفته است که می خواهم طوری زندگی کنم که همیشه هستم. -زمان (آس) آمد و ما را صدا کرد، من محبت نمی کنم.

مراد بساطی با تاکید بر اینکه عده ای به اشتباه می خواهند شهید سلیمانی را در صورت وارد شدن به مشکلات اصلی کشور و سه بار فحش دادن و فحش دادن، شخصیتی غیرسیاسی معرفی کنند. «خدایا، خدایا، خدایا، یکی از مهمترین چیزهایی که عاقبت به خیر می شود، پیوند قلبی و اصیل ما با این حکیم است که امروز در رأس انقلاب قرار دارد» و این ولایت و ولایت یکی از مهمترین مناصب سیاسی بود. شهید سلیمانی

وی با ابراز امیدواری از اینکه خداوند به ما بصیرت و بصیرت عنایت کند تا راه از راه نادرست را بفهمیم، گفت: بسیاری از شهدای ما افتخار می کردند که مدافع روستا هستند. اینجا عاشورا است.

وی با یادآوری برادر شهیدش در سفر کربلای معلی گفت: شهید کیانوش در سفر به کربلا از مردم کشورهای دیگر به زبان انگلیسی سوال کرد و به ما گفت: امام خامنه ای آنقدر در سطح بین المللی و جهان اسلام محبوبیت دارد که شاید بارها و بارها مورد استقبال قرار گرفته است. در جامعه ما مظلوم است و به ما توصیه کرد که در دفاع از ولایت کوتاهی نکنیم.

0c0f5db9 5e27 49ce beee 76bddddfece9 خبر خاکستری

این برادر شهید با اشاره به تحریف دشمنان و حذف 13 میلیون پست با هشتگ «HERO» (قهرمان) از بستر اینستاگرام گفت: از دشمن جز دشمن انتظار نمی رود و اگر این کار را انجام دهند جای تعجب است. حذف نکردن دیگری نشان از این دارد.» اینکه فرهنگ جامعه پذیرای ارزش‌های ملی و قهرمانان فرهنگی است و باید ضمن مبارزه با استکبار در فضای واقعی، از فضای مجازی به عنوان سلاحی مؤثر در جنگ نرم و مبارزه با دشمنان استفاده کنیم.

این معلم فرهنگ گفت: در واقع دشمنان با حذف نام قهرمان ملی کشورمان در شبکه های اجتماعی نیت شوم و دست های پشت پرده خود را نشان دادند اما ماجرای دردناک این است که مردم از داخل با دشمنان همراهی می کنند و این دردناک تر از این که مردم پاسخ بدهند. «آنها به شدت مخالف ملی شدن فضای مجازی بودند. ما با محدودیت ها موافق نیستیم، اما به عنوان یک معلم معتقدم اینترنت باید هدفمند باشد و سطح دسترسی به اطلاعات برای سنین مختلف تعریف شود. سطوح مختلف تحصیلی و علمی و ایجاد محتوای سازنده و مفید به نام آزادی جوانانمان فریب نخوریم.

صبح روز سه شنبه 10 خرداد 1400 سرهنگ کیانوش بساطی و سروان حسین نامی از خلبانان نیروی هوایی در هنگام آماده سازی هواپیما برای پرواز در پایگاه دسفول بر اثر سانحه جان باختند. شهید کیانوش بساطی متولد 1361 اسلام آبادغرب در سال 1381 در دانشگاه شهید ستاری به عنوان خلبان پذیرفته شد و پس از اخذ دیپلم مدتی در پایگاه هوانیروز اصفهان و سپس در پایگاه هوایی دسفول مشغول به کار شد. این شهید والامقام جانشین گردان آموزشی اف 5 و معلم خلبان هواپیمای اف 5 در خدمت وی ​​است. با توجه به تواضع و فروتنی این شهید والامقام و پایبندی وی به اصول نظامی گری، برخی از منش و آرمان های «شهادت» این شهید و جایگاه وی در زندگی دنیوی از جمله کمک به یتیمان و مستمندان دور از چشم است. دوستان و خانواده اطراف، خاطرات عزوی را در قالب کتاب جمع آوری می کنند تا به مکتب شهدا ادای احترام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید