«اندیشه جهانی و اقدام جهادی» یکی از شاخصه های سردار سلیمانی/ لزوم ارائه شایسته حاج قاسم به نسل های آینده

ساعت: 11:05
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796049

رفیعی با بیان اینکه «اندیشه جهانی و اقدامات جهادی» یکی از شاخصه های سردار سلیمانی است، گفت: هنرمندان باید با خلق آثار فاخر، آبرومند و ضروری این مرد بزرگ را به نسل های آینده عرضه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین رفیعی هنرمند خراسان جنوبی در گفت و گو با اورست، با اشاره به سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، درود بر همه شهدای عاشورا تا دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س). در مورد مقام والای عالم مدافع حرم سردار سلیمانی نکاتی را عرض می کنم.

وی با بیان اینکه بالاترین سطح هنر و بالاترین هنر، هنر حق زیستن است، گفت: سردار سلیمانی زمان و جامعه خود را به خوبی می شناخت و گفتار و رفتار او در راستای راه راست و پاسداشت دین و انسانیت بود. ارزش های.

رفیعی گفت: اندیشه ها، آرمان ها و زندگی پربار سردار سلیمانی هدفمند بود و تمام لحظات زندگی او بدون هیچ ادعایی با برکت او در مسیر اخلاق و عرفان الهی بود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی هر چه می گفت ایمان داشت و به گفته خودش عمل می کرد، گفت: سردار سلیمانی در کنار مردم بود و پابرهنگان و پاکان نهاد را دوست داشت.

این هنرمند خراسان جنوبی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نسبت به ایتام به ویژه فرزندان شهدا بسیار مهربان بود.

رفیعی گفت: حاج قاسم علی یاور و پشتیبان مظلوم بود و برایش فرقی نمی کرد مظلوم ایرانی باشد یا غیر ایرانی.

وی افزود: سردار سلیمانی جهانی در خدمت به مستضعفین می اندیشید، جهادی عمل می کرد و به فرامین مقام معظم رهبری عمل می کرد.

این هنرمند خراسان جنوبی گفت: سردار سلیمانی در عرصه سیاسی محدود به جناح خاصی نبود و مدافع حق و عدالت بود.

رفیعی گفت: حاج قاسم مقام و منزلت را ارج می نهد، متواضع و متواضع بود و در دل مردم حق داشت و به همین دلیل او را پیشوای دل ها می نامیدند.

وی گفت: سردار سلیمانی هنرمند بود و بهترین ها را می شناخت، فهمید و با آنها زندگی کرد.

این هنرمند خراسان جنوبی افزود: شهادت تنها چیزی بود که سردار سلیمانی بدان دلبسته بود و سرانجام به آن دست یافت.

رفیعی گفت: حاج قاسم هنرمند بود چون مردم خوب دنیا او را دوست داشتند و ظالمان تمام تلاش خود را کردند تا سردار سلیمانی را از بین ببرند.

وی گفت: سردار سلیمانی ظالمان جهان را ذلیل کرد و همه دشمنان از حاج قاسم ترسیدند.

این هنرمند خراسان جنوبی گفت: حاج قاسم موفق شد مزدوران داعش را از قلمرو مسلمانان بیرون کند.

رفیعی با بیان اینکه سردار سلیمانی در حال نفوذ به قلب سپاه دشمن است، افزود: حاج قاسم با اقدامات شجاعانه خود در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم حضرت زینب (س) خواب را از چشم دشمنان ایران و اسلام گرفته است. ).

وی خاطرنشان کرد: افراد کمی هستند که همه آنها را بشناسند و به نیکی یاد کنند، اما سردار سلیمانی مردی بود که شناخته شده بود، دوستش داشت و نیکی را یاد داد.

این هنرمند خراسان جنوبی صبر و مهربانی حاج قاسم را برجسته کرد و گفت: لبخند همیشگی حاج قاسم نشان از آرامش درونی او بود و با اینکه بالاترین درجه نظامی را دارد اما با آرامش و عشق بر دل ها حکومت می کند.

رفیعی گفت: محبت به قرآن و اهل بیت(ع) مدال افتخاری برای سردار سلیمانی بود.

وی با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیت و شخصیتی است که بعدها شناخته می شود، گفت:

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی شخصیت بزرگی است، گفت: فرهیختگان و هنرمندان نیز باید آثار بزرگی خلق کنند که این شخصیت در آن جامع باشد.

این هنرمند خراسان جنوبی گفت: کتاب های فاخر، مستندهای فاخر، اشعار فاخر، فیلم های فاخر و در یک جمله باید این مرد بزرگ را با آثار هنری شایسته و شایسته به نسل های بعدی تقدیم کرد.

رفیعی گفت: سردار سلیمانی اهل میز و دفتر و منصب و ریاست نبود بلکه اهل منطقه بود و اهل حق و حقیقت بود.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی برای امثال ایشان قابل درک است.

این هنرمند خراسان جنوبی گفت: باید مشعل فروزان اندیشه سردار سلیمانی را حفظ کنیم تا آیندگان زیر پرتو این آسمانی مقدس راه خود را ببینند و به دیگران نشان دهند تا اندیشه ای همچون یاد و نام او باقی بماند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید