تربیت نسل مؤمن و انقلابی رسالت اصلی آموزش و پرورش است


ساعت: 09:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839164

سردار گیاسی گفت: اگر چه ارتقای دانش و آموزش علمی دانش آموزان یکی از اولویت های مهم آموزش و پرورش است اما در کنار این موضوع تربیت فردی نیز بسیار حائز اهمیت است و هرگز نباید از آن غافل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; سردار سید هاشم گیاسی شب گذشته در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی و معاونان و روسای ادارات آموزش و پرورش مشهد، بر اهمیت رسیدگی به موضوع تربیت و پرورش شخصیت جوانان و نسل جوان کشور تاکید کرد. وی گفت: آموزش و پرورش و به ویژه مدارس و دانشگاه ها بعد از خانواده بیشترین تأثیر را در رشد شخصیت انسان دارند و معلمان و اساتید دانشگاه در این زمینه نقش اساسی دارند.

وی بابیان اینکه تربیت نسل مؤمن و انقلابی رسالت اصلی آموزش و پرورش است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با تاکید بر لزوم توجه بیشتر مسئولان و دست اندرکاران به مسائل آموزش و پرورش، گفت: یکی از حساس ترین و مهم ترین بخش های کشور، نهاد آموزش و پرورش است که می تواند منشأ تحول باشد. تعالی برای جامعه اسلامی تربیت نوجوانان و جوانان برای بر عهده گرفتن مسئولیت های مهم در آینده انقلاب اسلامی.

وی بابیان اینکه ثروت اصلی هر ملتی نیروی کار است، گفت:

سردار گیاسی با تاکید بر اهمیت حمایت همه جانبه از نخبگان و شرکت های دانش بنیان گفت: از طرح ها، پروژه ها و شرکت های نخبه مبتنی بر دانش به صورت جامع و با استفاده از تمامی فرصت ها و امکانات حمایت می کنیم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) بابیان اینکه استاد مرتضی مطهری بهترین الگو برای معلمان و اساتید دانشگاه است، خاطرنشان کرد: اساتید دانشگاه مستقر هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید