رسالت زن در عصر افترا حفظ حیا و تربیت نسل حسینی است.


ساعت: 11:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۱۱
کد خبر: 1894467

زهرا محمدی گفت: در راه ظهور، تنها راه نجات از طوفان های آخرالزمان، کشتی امام حسین (ع) است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زهرا محمدی کارشناس مذهبی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: درسی که از عبادت عاشورا می گیریم: اول می گویند: «السلام علیک» و تقوای الهی دارند. ثانیاً می گویند «اجلوا قسدکم الینا» راه و روش و نیت خود را به ما نشان دهید. عشق کلید این ارتباط مهم است که در زیارت سیدالشهدا علیه السلام به آن اشاره شد.

وی ادامه داد: با توجه به درسی که از عبادت عاشورا می گیریم باید آن را به امام زمان(عج) عرضه کنیم و هر محبتی غیر از امام زمان(عج) را از دل بزداییم.

محمدی افزود: محبت به غیر اهل بیت(ع) مانع پیشرفت است چرا که موجب از دست دادن حیات معنوی انسان می شود.

این کارشناس تصریح کرد: این ترشحات، اعلام برائت، برنده شدن عشق، ترکیبی است که لحظه به لحظه شما را به خدا و اهل بیت(ع) نزدیک می کند.

وی گفت: در مسیر ظهور، تنها راه نجات ما از طوفان های آخرالزمان، کشتی امام حسین (ع) است، این کشتی نجات برای دستگیری و نجات تو و من برای نجات ما طناب زده است. “

محمدی ادامه داد: برای رهایی از طوفان های زندگی و غرق شدن در هر گناهی، سوار این کشتی شوید و با تسلیم شدن به امام زمان(عج) خود را نجات دهید.

این کارشناس تصریح کرد: امروز دشمن تمام توان خود را برای تحقیر زن مسلمان ایرانی به کار گرفته است زیرا اگر مادر به عنوان قلب خانه به بیراهه برود بنیان خانواده متلاشی می شود و از مسیر سعادت دور می شویم. که سفینه النجاه است .

وی ادامه داد: زنان در عصر غیبت مسئولیت بسیار سنگینی بر عهده دارند و باید با حفظ حجاب و حیا و تربیت نسل حسینی و قرار گرفتن در زمره منتظران واقعی پیامبر اسلام، پرچم امام زمان (عج) را برافراشته باشند. “

محمدی در خاتمه خاطرنشان کرد: عصر غیبت، عصر امتحان و آزمایش الهی است، پس با استواری ایمان و چنگ زدن به ریسمان امام زمان (عج) راه سعادت را در پیش بگیریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید