ماندگاری ارزش های انقلابی در گرو تربیت نسل آینده انقلاب است


ساعت: 23:04
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908213

سیاوش مسلمی تداوم ارزش های انقلابی را باید بیشتر به مسائل تربیتی دانش آموزان توجه کرد و گفت: باید برای نسل آینده انقلاب سرمایه گذاری کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سردار سیاوش مسلمی عصر امروز در همایش مجمع عالی نخبگان دانشجویی استان مازندران و مراسم تجلیل از دانشجویان نخبه و برگزیده علمی لیگ بین المللی پایا که در سالن اجتماعات غدیر برگزار شد، اظهار داشت: سپاه در قرارگاه کربلا که: برای ارتقای ارزش باید به دانش آموزان انقلاب اهمیت ویژه ای داد.

فرمانده سپاه کربلا ماندگاری ارزش های انقلابی را توجه بیشتر به مسائل تربیتی دانش آموزان دانست و افزود: باید برای نسل آینده انقلاب سرمایه گذاری کنیم.

سردار مسلمی با بیان اینکه دشمن دانش آموزان را هدف قرار می دهد، خاطرنشان کرد: همه مسئولان و متولیان امر آموزش و پرورش باید توجه ویژه ای به امور علمی، آموزشی و ترویج ارزش های انقلابی دانش آموزان داشته باشند.

فرمانده سپاه کربلا افزود: تمام برنامه ریزی ها در حوزه دانش آموزی باید در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی باشد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا نیز گفت: استان مازندران حدود پنج سال در لیگ بین المللی پایا با کسب عناوین و مدال های رنگارنگ مقام اول کشور را کسب کرد.

محمد جعفری با اشاره به اینکه گردهمایی نخبگان بسیج دانش آموزی علوی و فاطمی همه ساله با حضور دانش آموزان نخبه از سراسر استان برگزار می شود، گفت: گردهمایی امسال به مناسبت گرامیداشت یوم الله 13 آبان و هفته بسیج دانش آموزی است. با حضور فرمانده سپاه کربلا و مدیرکل آموزش و پرورش و پرورش صورت گرفت.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه در کربلا افزود: در این جلسه دانشجویان مطالبات خود را بیان کردند و این روند با روش مشکل یابی و رفع مشکلات و پیگیری های صورت گرفته به همین شکل در شهرستان ها اجرا می شود. مطالبات دانشجویان

جعفری با اشاره به تجلیل از برگزیدگان لیگ بین المللی پایا در استان مازندران خاطرنشان کرد: استان مازندران در این لیگ دسته جمعی پرظرفیت و حضوری که برای اولین بار در جهان اسلام برگزار شد مقام اول را کسب کرد. در حدود پنج سال با کسب عناوین متعدد و مدال های رنگارنگ در کشور صاحب عناوین متعدد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید