تربیت نسل آینده در اولویت برنامه های دولت انقلاب است

نوری گفت: هدف دولت انقلابی در این دوره تربیت نسل آینده در اولویت برنامه هاست و باید دختران را مهمترین بخش جمعیت آینده دانست.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: تربیت نسل آینده باید بر اساس آموزه های اسلامی و سیره ائمه معصومین(ع) و بانوان بزرگ تاریخ اسلام همچون حضرت فاطمه زهرا(س)، خدیجه کبری(س)، حضرت باشد. زینب(س) و حضرت فاطمه معصومه(س) به عنوان الگوی دختران به آنان معرفی شود.

وی با بیان اینکه دختران کانون خانواده هستند گفت: در جامعه اسلامی خانواده ها باید مسیر کمال را بر اساس سبک زندگی اسلامی طی کنند که در این صورت تمدن نوین اسلامی شکل می گیرد.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: تبیین نقش دختران به عنوان پیشگامان جامعه دانش بنیان، تبیین جایگاه دختر در خانواده و جوانان جامعه و الگوبرداری از سبک زندگی اسلامی ایرانی از مهمترین اهداف آموزش و پرورش است. در این مدت . .

نوری رشد شخصیتی مانند امام راحل را از ثمرات هجرت حضرت فاطمه معصومه (س) دانست و گفت: طلاب باید به توسلات به حضرت معصومه (س) توجه داشته باشند و این ارتباط معنوی را از راه دور برقرار کنند. نزدیک.

وی همچنین با تسلیت حادثه دلخراش ریزش ساختمان در آبادان گفت: متاسفانه در این حادثه 5 دانش آموز و یک همکار فرهنگی جان خود را از دست دادند که از همه آنها عذرخواهی می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید