گسترش اسلام و ماندگاری اندیشه اسلامی در گرو جهاد تبیین است

وی افزود: اعتقاد بر این است که گسترش اسلام و ماندگاری اندیشه اسلامی در گرو جهاد تبیین است، همه ما با ظرفیت و مسئولیت خود در جبهه راهبردی سرباز هستیم.

مدیر نمایندگی ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه همه ما با وجود اختلافاتی که در این زمینه وجود دارد، رسالت و فعالیت مشترک داریم، گفت: به ویژه به مناسبت هفته کتاب، دست اندرکاران کتاب و قلم هستند. متولیان منابع مکتوب هستند.

وی تصریح کرد: این میراث نصیب خادمان این عرصه شده است و همه شما حافظ مطالب و نرم افزارهای جبهه تباین هستید. به عبارت دیگر، ما حافظ میراث گذشته هستیم و باید آن را به درستی حفظ کنیم و فرهنگ سازی کنیم تا بتوانیم به عنوان یک افسر در این زمینه موثر باشیم.

محمدی ادامه داد: همه شما به دلیل جایگاه و مسئولیت خود احترام و ارزش خاصی قائل هستید و این یک واقعیت است و اگر تعقل و انصاف داشته باشیم به آن واقعیت خواهیم رسید.

وی اذعان داشت: جدای از این مقام ارجمند و ویژه; شما مسئولیت مضاعف دارید. این مسئولیت سطح اجتماعی و فردی هر یک از شما را مشخص می کند.

رهبری نمایندگی ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه مسئولیت اصلاح افکار مردم بر عهده شماست، ادامه داد: قطعاً این مهمتر از نجات جان انسانهاست. فرهنگ و اندیشه مردم ارتباط مستقیمی با حوزه جهاد تباین دارد که به گفته رهبر انقلاب جهاد اکبر است.

محمدی با تاکید بر اینکه باید باور داشته باشیم که خداوند همیشه با ماست و به ما کمک می کند، گفت: هجمه ناجوانمردانه ای به تفکر و نظام اسلامی می شود اما باید باور کنیم که خدا با ماست و اگر تسلیم نشویم مطمئنا هیچ اتفاقی نمی افتد. ، و خداوند به ما کمک خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید