جوانان فلسطینی تظاهرات در مرز اراضی اشغالی را از سر می‌گیرند



جوانان مبارز فلسطینی ساکن نوار غزه اعلام داشتند که در واکنش به اقدامات اخیر صهیونیست‌ها، امروز تظاهرات خود در مرز میان این باریکه و اراضی اشغالی را از سر خواهند گرفت.

جوانان فلسطینی تظاهرات در مرز اراضی اشغالی را از سر می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سما، جوانان مبارز فلسطین ی طی بیانیه‌ای اعلام کردند که در واکنش به تعرض‌های شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی و تعرض به اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی ، امروز تظاهرات خود در مرز میان نوار غزه و اراضی اشغالی را از سر خواهند گرفت.

جوانان فلسطینی در این بیانیه تصریح کردند: دشمن به هتک حرمت مقدسات ما شدت بخشیده است. ما پیشتر گفته بودیم که مسجدالاقصی خط قرمز ماست. اقدامات دشمن جایی برای سکوت نگذاشته و ما را به اتخاذ تصمیم، پیشگامی و به دست گرفتن ابتکار عمل در میدان مبارزه شرافتمندانه و دفاع از حرمت‌ها، مقدسات و ملتمان واداشته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما چاره‌ای جز این نداریم که بنا بر وظیفه ملی و دینی خود برای حضور در نبردِ دفاع از اسیران فلسطینی، در مرز نوار غزه و سیم‌خاردارهای این منطقه که به دست جوانان انقلابی ما نابود می‌شوند به پا خیزیم. از این روی از چند هفته پیش با تمامی ادوات دست‌ساز و ساده انقلابیونمان، مشغول مبارزه با اشغالگران، نابودکردن دیوارهای آنان و هدف قراردادن ماشین‌های جنگی و سربازان آنان هستیم.

جوانان فلسطینی در این بیانیه از جوانان فلسطینی ساکن غزه و کرانه باختری خواستند که امروز در تمامی نقاط مرزی کرانه باختری و نوار غزه برای گرفتن انتقام آزادگان فلسطینی و دفاع از مسجدالاقصی دست به تظاهرات بزنند.




آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف




دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.


پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.


پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید