جوان لرستانی برای نجات یک زوج مسن در آتش سوخت + عکس


ساعت: 14:32
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1855120

در آتش سوزی در سوریه یکی از روستاهای کشور همسایه جوان وقتی از اسارت یک زوج مسن مطلع شد برای نجات آنها قلب آنها را آتش زد و پس از نجات زوج همسایه بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در آتش سوزی در سوریه یکی از روستاهای کشور همسایه جوان وقتی از اسارت یک زوج مسن مطلع شد برای نجات آنها قلب آنها را آتش زد و پس از نجات زوج همسایه بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داد.

این حادثه ساعت یک بامداد پنجشنبه در روستای پرسک شهرستان سلسله استان لرستان رخ داد. ماجرا از این قرار بود که جوانی به نام محمد آقا هجری که شبانه مشغول آبیاری زمین کشاورزی بود متوجه شد خانه یکی از همسایه ها آتش گرفته است.

زن و مردی مسن در این خانه زندگی می کردند و جانشان در خطر بود. برای همین محمد آقا آنجا می دود. آتش سوزی در زیرزمین خانه رخ داد و همانطور که خودش حدس زد یک زوج مسن در آنجا محبوس شدند.

در این شرایط او با فداکاری برای حفظ جان این زوج، دل این زوج را به آتش کشید. او که کم کم اهالی روستا متوجه ماجرا شدند و به آنجا رسیدند، توانست این زوج سالمند را از زیر دود و آتش بیرون بیاورد، اما زمانی که قصد خروج داشت، برق و شعله آتش گرفت. جان خود را از دست داد.

محمدصادق برادر محمد درباره این حادثه دلخراش گفت: ساعت یک بامداد برادرم در حال آبیاری زمین کشاورزی بود که متوجه آتش سوزی در زیرزمین یکی از ساختمان های روستا شد که متعلق به پیرمردی بود و یک پیرزن. وی بلافاصله با مشاهده آتش به محل حادثه رفت و اقدام به اطفای حریق کرد که در این هنگام من و اهالی روستا رسیدیم. برادرم وقتی مرا دید گفت برو تا اذیتم نکنند. او تا رسیدن نیروهای آتش نشانی با یک سطل آب شروع به اطفای حریق کرد اما ناگهان روی زمین افتاد و محمد با آسیب به سیم های برق خانه دچار برق گرفتگی شد.

هاجری ادامه داد: زمانی که جسد بی جان محمد روی زمین افتاد و دچار برق گرفتگی شد، بلافاصله برادرم را برای انتقال به بیمارستان بردیم اما در مسیر انتقال وقتی اورژانس جسد او را تحویل گرفت، اعلام کرد. که جان خود را از دست داده است.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید