حاجیلو: کالنووی بازیکنان لیگ را می شناسد

استقلال در خانه فولاد به برتری دو بر صفر رسید. در مورد این بازی چه فکر می کنی؟

مسابقات آبی پوشان برد بسیار خوبی داشتند و توانستند به مقام دوم برسند. نیمه اول شاهد بازی دو طرفه بودیم و دو تیم موقعیت های مساوی برای گلزنی داشتند. هر دو تیم مراقب بودند که از دروازه خودشان دفاع کنند و زود به گل نرسند. نیمه اول به همین منوال گذشت. هر دو تیم حمله کردند و تلاش هایی برای گلزنی صورت گرفت اما نتیجه صفر بر صفر شد. در نیمه دوم استقلال طبق معمول شروع به طوفانی کرد و فولاد را تحت فشار قرار داد. او در همان دقایق ابتدایی گلزنی کرد. بعد از این فشار او به هدف رسید. در ادامه بازی استقلال در کنترل بود و “آبی ها” نتوانستند نگاهی به دروازه حریف بیاندازند.

عملکرد فولاد را چگونه دیدید؟

فولاد با تغییر سرمربی نتوانست به نتیجه برسد. قاعدتاً انتظار نمی رفت علیرضا منصوریان در مدت کوتاهی که سرمربی فولاد بود، تاثیر زیادی روی تیمش بگذارد. منصوریان جز کار انگیزشی و روانی کاری از دستش برنمی‌آید، اما این باخت چیزی از ارزش‌های فولاد نمی‌کاهد.

آیا قبول دارید که بازیکنان شرایط بدنی ایده آلی دارند؟

بازیکنان فوتبال هم در دفاع و هم در حمله خوب کار می کنند. بازیکنان پرس را عالی اجرا کردند. نمی دونم بدنساز استقلال کیه ولی هیکل استقلالی عالیه. در هر بازی بعد از دقیقه 60 و 70 استقلالی ها همچنان آماده هستند و به حریف فشار می آورند. هر بار که استقلال توپ را از دست می داد، بازیکنانش به بازیکنان حریف فشار می آوردند و به همین دلیل فولادی ها اشتباه می کردند. گل دوم هم به همین ترتیب به ثمر رسید. ربودن توپ از بازیکنان منجر به گل شد. اسکالال در شرایط فنی و روانی ایده آل است. گواه این موضوع، نمایش های جذاب تیم است.

3 تیم در مسابقات قهرمانی هستند، آیا استقلال دوباره می تواند قهرمان شود؟

هر سه تیم سپاهان، استقلال و پرسپولیس شانس قهرمانی دارند و هنوز زود است که هر تیمی را مدعی اصلی بدانیم. این 3 تیم خود را از سایر تیم ها جدا کردند. استقلالی ها اگر با تمرکز بیشتری ادامه دهند مطمئنا می توانند قهرمانی را تکرار کنند.

نظرت در مورد انتخاب سرمربی جدید تیم ملی چیست؟

اکنون انتخاب انجام شده است. باید به قلعه نویی تسهیلات داده شود نه او، همه برابر بودند و تسهیلات لازم به او داده شود. تیم ملی باید حمایت شود تا نتیجه بگیرد. اینکه او استقلالی است درست نیست بنابراین باید از کلانوی انتقاد کند. با توجه به بازیکنان خوبی که در اختیار داریم، اگر شرایط مورد نیاز او فراهم شود، موفق می شود. قلعه نویی بازیکنان را می شناسد و رهبری خوبی دارد. این فقط در مورد امکانات و نگهداری است. به نظر من در این صورت می توان انتظار داشت که تیم ملی با امیر نتایج خوبی کسب کند.

دیدگاهتان را بنویسید