ریشه ماندگاری امام در تاریخ/ هنوز دنیا ایران را امام راحل می شناسد


ساعت: 14:46
تاریخ انتشار: 1401 1401
کد خبر: 1843617

سرپرست وزارت امور خارجه در گلستان گفت؛

ذوالفقار امیرشاهی گفت: انقلاب اسلامی تأثیری عمیق و غیرقابل انکار بر جهان اسلام و حتی صحنه بین المللی داشته است. علت این تأثیر، نگاه و ارائه جدید اسلام به جهانیان توسط امام راحل بود. دولت های دیگر در جهان کاملاً متفاوت هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ذوالفقار امیرشاهی در گفتگو با گلستان ما با اشاره به راز محبوبیت امام (ره) در جهان گفت: فرهنگ اصیل اسلامی که از پیامبر اسلام (ص) و فرزندان آن حضرت به ملت های مسلمان رسیده است. در اعماق روح امام خمینی (ره) در 33 سال گذشته هنوز مردم جهان “ایران” را به نام و یاد امام خمینی می شناسند.

سرپرست دفتر وزارت امور خارجه در گلستان ادامه داد: به گفته رهبر معظم انقلاب، ایران در هیچ کجای دنیا بدون نام امام راحل شناخته نشده است و اگر سال ها بگذرد، ایشان همچنان مهم خواهند ماند. حقایق فرهنگ اسلامی تا ابد ادامه خواهد داشت.«تغییر نخواهد کرد و من دارم راحیل بنیانگذار این حقیقت در عصر و نسل ما بوده و خواهد بود.

امیرشاهی بابیان اینکه ریشه این محبوبیت را باید در نهایی سازی جوهره حقیقت اسلام در روح و روان امام خمینی(ره) جستجو کرد، اضافه کرد: انقلاب اسلامی تأثیر عمیق و غیرقابل انکاری بر جهان اسلام و حتی جهان بین الملل بر جای گذاشته است. عرصه

وی بیان کرد: نگاه جدید و ارائه اسلام به جهانیان توسط امام راحل در کانون این تأثیرگذاری است و نتیجه آن جمهوری اسلامی ایران است که تفاوت اساسی با سایر دولت های جهانی دارد، بنابراین این نگاه سیاسی جهان را در بر می گیرد. نظریه ها.

سخنگوی وزارت امور خارجه بابیان اینکه این نگاه به جمهوری اسلامی مغایر با منافع استکبار، استثمارگر و فرامنطقه‌ای است.

امیرشاهی به ایستادگی مردم مسلمان فلسطین در برابر رژیم دروغین اسرائیل اشاره کرد و گفت: امام راحیل بیش از 15 سال است که آسیب غربت را متحمل شده است اما با تزکیه و تقوا و معرفت عمیق عرفانی خود اسلامی، عرفانی خود را نشان داده است. ، شخصیت معنوی و ملکوتی. .

وی خاطرنشان کرد: امام راحیل با دوری از هرگونه ناهنجاری اخلاقی و رفتاری به این مقام والای معنوی دست یافته است و از این رو الگوی راستین و اطمینان بخش برای جهانیان به ویژه مسلمانان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید