حاشیه های عجیب در تلاش های پس از صعود به لیگ یک / استعفای غیرمنتظره در باشگاه چوکا


زمان: 5:50 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879336

مدیر روابط عمومی چوکا از سمت خود استعفا داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مدیر روابط عمومی چوکا پس از یک ماه همکاری با این باشگاه طی بیانیه ای از سمت خود استعفا داد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ای پدرم، ان شاء الله شرافت صابران را انجام نده».

* به نام حضرت دوست هر چه از او می آید خیر است *

با سلام و عرض ارادت خالصانه و خدمت خالصانه به مردم غیور، خوش اخلاق و مهمان نواز استان سرسبز، شهیدپرور و زیبای گیلان و شهر تاریخی و قهرمان همت والای ایشان. همچنین ارادت خالصانه در خدمت هواداران، علاقه مندان و حامیان واقعی فوتبالیست اصیل، دلسوز، محترم و خوش نام چوکای تالشان. خدای نکرده به یاری حضرت حک و نیز نوع خاص معصوم(ع) و انرژی و محبت ستودنی هواداران گرانقدر و درجه یک این باشگاه بزرگ به قلب و پاهای پرتوان پسران دلیر. در قلب قلعه عقاب در فصل فوتبالی پیش رو و یک فصل در لیگ یک (جام آزادگان سرافراز) با انعکاس، تزریق و انتقال، شاهد صعود مقتدرانه تیم فوتبال چوکا در لیگ برتر خواهیم بود و جشن می گیریم. شادی این پیروزی بزرگ برای افراد شایسته، مهربان و اصیل.

من «رضا عباسپور» برادر و فرزند کوچکتان، هواداران عزیز و مردم خوب و مهربان تالش (مدیر کل سابق روابط عمومی و اطلاع رسانی و مشاور رسانه ای مدیرعامل) هر چند شیرینی را دوست ندارم و نمی پسندم. از پیروزی و صعود غرور آفرین تیم فوتبال چوکای تالش.ساختار استاندارد برای درخشش و قدرت نمایی در لیگ.این فصل (لیگ 1) و همچنین حضور عده ای نابغه، غیرحرفه ای، ناآشنا به فوتبال، سیستم ورزشی و مدیریت ورزشی و امثال اینها بر خلاف میل باطنی و میل قلبی خدمت به مردم عزیز و هواداران بی نظیر و درجه یک باشگاه با ورزش چوکا خیلی دعوا کردم و تصمیم گرفتم به شکست خورده ها “اعتراض” کنم و رهبری بسیار ضعیف سیستم این باشگاه و همچنین روند کند تغییرات فنی، اجرایی و حمایتی در مجموعه مدیریتی، اجرایی و فنی چوکا برای ماندگاری و همراهی سیستم مدیریتی غیرتخصصی و ناکارآمد در حوزه انتخابی ب) وضعیت مالی جاری را ارائه دهد. منابع (حمایت و حامیان مالی احتمالی) باشگاه فرهنگی ورزشی چوکای تالش و در ابتدا به جای مقابله با نارسایی و سوء مدیریت این سامانه، حضور و همراهی در باشگاه چوکایی را محدود کرده و از ادامه فعالیت خود در حوزه رسانه و روابط عمومی باشگاه.

بر این اساس تصمیم گرفتم با اتکال به خداوند متعال و با اتکال به ذات لایتناهی خداوند تصمیم خود را در حین نوشتن استعفای خود به اطلاع عموم برسانم و در جهت تنویر و اطلاع رسانی به افکار عمومی و هواداران عزیز باشگاه چوکا وساطت کنم. چون روزی که حکم خدمتم در گروه چوکا به عنوان «مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای مدیرعامل» امضا شد، سوگند خوردم که چاره ای جز صداقت و دفاع از حقیقت و شانه به شانه بودن انتخاب نکرد. با هواداران محترم و درجه یک چوکا. همچنین مردم عزیز این کشور تمام تلاش خود را برای حفظ حقوق این مجموعه در فضای بزرگ و بزرگ تبلیغاتی و مجازی مانند فضاهای رسانه ای «بصری، نوشتاری و شنیداری» در سطح ملی و بین المللی به کار خواهم بست. این ظرفیت واقعا برای معرفی، توسعه و ارتقای هر چه بیشتر باشگاه فرهنگی ورزشی و تیم فوتبال منشاء چوکا وجود داشت. با شایستگی اندکی که در بیش از 30 سال حضور مستمر در عرصه قهرمانی، ورزش و رسانه در دستگاه رسانه ای و تبلیغاتی کشور کسب کرده ایم، تلاش کرده ایم تا اعتبار و اعتماد اصحاب رسانه و هیات ورزشی (به ویژه فدراسیون فوتبال). و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران) در راستای اخلاص برای توسعه و اعتلای هر چه بیشتر این سریال و فوتبال چوکا باشد. اما وقتی بی مهری، بدخواهی و ضعف فاحش مدیریتی حاضر و حاضران در این مجموعه را دیدم و لمس کردم، بهتر بود از ابتدا توده هایمان را از این سیستم حاشیه ای و مشکل ساز جدا کنیم. البته دلایل و دلایل زیادی برای تصمیم من برای خروج زودتر از باشگاه وجود دارد و اگر لازم و ضروری بود حتما به موقع آن را بازگو می کردم و با بیان و انتشار جزییات این موارد افکار عمومی را تنویر می کردم.

در پایان با آرزوی موفقیت و درخشش روزافزون پسران سربلند و موفق قلعه آقا (باشگاه فوتبال چوکای تالش) در فصل آینده لیگ (جام آزادگان-لیگ یک)، سربلندی مردم عزیز و میهمانان مهمان نواز تالش و همچنین افتخار هواداران معروف تر، خداوند متعال را برای یک باشگاه بی نظیر چوکا خشنود می کند.

از بالا

رضا عباسپور – مدیر سابق روابط عمومی و مشاور رسانه ای مدیرعامل چوکا

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید