پرواز Eagles به لیگ یک / Oil Fire برای قهرمانی چوکا


ساعت: 09:51
تاریخ انتشار: 14/05/01
کد خبر: 1841654

چوکا با برتری 3 بر یک مقابل نفت گچساران به لیگ یک راه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تیم فوتبال چوکای تالش موفق شد در هفته بیست و پنجم و پیش از فینال رقابت های گروه اول لیگ دسته دوم باشگاه های کشور با نتیجه 3 بر یک و گل های نیما دلاوری، حسین رسولی و سید، نفت و گاز گچساران را شکست دهد. علی یحیی زاده .

بازیکنان چوکای تالش با پیروزی شیرین خود در خانه 53 امتیازی شدند و یک هفته تا پایان رقابت های لیگ دسته دوم باقی ماندند که با اختلاف 4 امتیازی با شهرداری بندرعباس، تیم دوم اول شد. جدول گروه پس از یک فصل دوری از مسابقات لیگ، یک بار قوی و قوی به این مسابقات بازگشت.

دیدار تیم های بعثت کرمانشاه و سپیدرود در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم فوتبال ایران برگزار شد که به دلیل آلودگی هوای کرمانشاه لغو شد و سپیدرود این دیدار را با نتیجه دو بر صفر به تیم حریف واگذار کرد.

دو فصل پیش قصه های سبز با هدایت فرشاد پیوس بازیکن سابق و پیشکسوت پرسپولیس موفق شد از لیگ دو به لیگ یک صعود کند اما در فصلی که با تغییرات مدیریتی همراه بود ابتدا شکوری و سپس علی لطیفی هدایت این تیم را بر عهده گرفت.مهدی. پاشازاده و در نهایت فرشاد پیوس هدایت این تیم را بر عهده داشتند که سبزپوشان تالشی پس از شکست در هفته ماقبل آخر مقابل قشقایی به لیگ دسته اول سقوط کردند.

دو فصل پیش، چوکای تالش پس از نزدیک به دو دهه به لیگ دسته اول بازگشت و حالا پس از سقوط به دسته دوم، باز هم غیبت طولانی را تحمل نکرده و یک سال بعد به زور به لیگ دسته اول بازگشته است. حضوری که با توجه به تجربه سال گذشته آنها احتمالا با عملکرد بهتری همراه خواهد بود.

گروه دوم این رقابت ها حضور شاهین عامری در لیگ دسته اول را قطعی کرد و اکنون رقابت فشرده ای بین چهار تیم برای برگزاری پلی آف و تعیین سهمیه سوم صعود در جریان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید