حاشیه های عجیب پرسپولیس; آیا حکم یحیی کارساز است؟

حاشیه های عجیب پرسپولیس;  آیا حکم یحیی کارساز است؟

مصاحبه افشین پیروانی درباره تاریخچه مذاکرات استقلال و بیرانوند باعث عصبانیت مدافع مطرح پرسپولیس شد، افشین پیروانی گفت از هواداران پرسپولیس می خواهم بیرانوند را ببخشند و حتما جبران خواهد کرد.

علیرضا بیرانوند در واکنش به این موضوع در صفحه خود نوشت: من چه کار کردم که باید از هواداران عذرخواهی کنم یا جبران کنم؟ من به اندازه پارسال در پرسپولیس ماندم و آن تیم را هم دوست دارم. هواداران پرسپولیس واقعاً من را دوست دارند و هیچ کدام آنقدر که من با آنها برخورد می کنم دیوانه نیستند. از طرف دیگر، آیا من یک بچه 18 ساله هستم که می خواهم خودنمایی کنم و چیزی را جبران کنم؟ من سال ها دروازه بان اول پرسپولیس و تیم ملی بودم و همه از علاقه من به پرسپولیس خبر دارند.

یحیی گل محمدی در عین حال گفت که ماجرای مذاکره بیرانوند با استقلال را تایید نمی کند. چون اتفاق خوبی نبود، اما بیرانوند یکی از مهره های کلیدی پرسپولیس بود و بارها شایستگی های خود را نشان داده است.
خیلی ها می گویند گل محمدی بعد از اینکه متوجه شد بیرانوند از حرف های پیروانش ناراحت است این حرف ها را زده است تا از شر او خلاص شود اما علیرضا از نظر فنی بهترین دروازه بان ایران است و به قول یحیی نقش کلیدی در قهرمانی داشت. از پرسپولیس از طرفی تفاوت این دروازه بان با افشین پیروانی می تواند پرسپولیس را از کنار زمین خارج کند و قطعا برای حریف خوشایند خواهد بود.

برخی احساس می کنند بیرانوند نباید تا این حد کنار بیاید و افشین پیرانیوانی هم حرف بدی نزده است. برخی دیگر می گویند افشین باید کمی آرامتر صحبت می کرد و ماجرای مذاکره بیرانوند با استقلال را مطرح نمی کرد تا پرسپولیس بار دیگر در حاشیه قرار بگیرد. به هر حال آنچه مسلم است این است که پرسپولیس نسبت به پارسال حواشی بیشتری دارد و یحیی گل محمدی از یکسری مشکلات مانند دیر برگزار شدن اردوی ترکیه گلایه دارد اما در هر صورت سعی می کند تیمش را به لیگ برتر تقویت کند و به لیگ برتر برسد. لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس امسال کریم باقری را روی نیمکت ندارد و سیدجلال حسینی باید وظایف خود را انجام دهد اما نقش یحیی گل محمدی برای جمع کردن خطوط کناری بسیار مهم است. شاید او بتواند با برگزاری جلسه ای بین پیروانش و افراد خارجی حاشیه ها را جمع کند، زیرا به هر حال این یک دعوای خانوادگی است که رسانه ای شده و همه آن را می دانند. طبق روال هفته های اخیر، جز علیرضا بیرانوند، دروازه بان محبوب پرسپولیس، هیچکس در یک طرف ماجرا قرار ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید