حالا که 5 جام قهرمانی گرفتیم!

ساعت: 20:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۹
کد خبر: 1793720

فوتبالیست های پرسپولیس پس از پیروزی مقابل ویستاتوربین صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیامک نعمتی پس از پیروزی 4 بر صفر پرسپولیس مقابل ویستا توربین در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: بازی بسیار خوب و فرصتی برای کسانی بود که کمتر بازی کردند. تیم ما آنقدر خوب است که در این شرایط توانستیم با قدرت به پیروزی برسیم و به مراحل بعدی جام حذفی صعود کنیم. امیدوارم قهرمان شویم

وی در خصوص اینکه بازیکنان حریف فکر می کردند گل او آفساید بوده است، گفت: در بازی متوجه چیزی نشدم و فکر می کنم بهتر است کارشناسان داوری نظر بدهند.

بازیکن پرسپولیس در پاسخ به اینکه گفته می شود لباس های پرسپولیس را از زمین بیرون آورده اند، گفت: هرکس فوتبال بازی کرده این حرف ها را نمی زند و می داند که تمام زحمات بازیکنان این وسط بوده است. ما 5 سال است که قهرمان شده ایم و این قهرمانی با تلاش بازیکنان و کادرفنی به دست آمده است، اینکه بگوییم قهرمانی ما خارج از زمین است، منطقی نیست.

شریفی: فاصله تیم های حاضر در لیگ برتر زیاد نیست

محمد شریفی پس از پیروزی 4 بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ویستاتوربین در رقابت های جام حذفی گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود. شرایط به دلیل شرایط جوی سخت بود، اما خدا را شکر موفق به برد شدیم و برد مهمی بود.

وی خاطرنشان کرد: بازی به بازی پیش می رویم و هدفمان فقط یک بازی است و بازی بعدی را تماشا نمی کنیم. تلاش می کنیم که مسابقات را یکی یکی ببریم و قهرمان شویم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود کار این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر سخت است، گفت: فاصله زیادی بین تیم ها نیست که بگوییم سخت شده است.

آلیشیا: شکست خود را با کلمات توجیه می کنند

امید عالیشاه پس از پیروزی پرسپولیس مقابل ویستا توربین در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: جام حذفی جام شگفتی است و گاهی اوقات بازی مساوی است. خوشبختانه این گره در ابتدای نیمه دوم باز شد. بازی خوب. خدای نکرده در مراحل بعدی کار تاکتیکی و فنی خود را به خوبی انجام می دهیم و نتایج لازم را می گیریم.

وی با بیان اینکه قبل از بازی شایعاتی مبنی بر درآوردن لباس های پرسپولیس از زمین به گوش می رسید، گفت: خیلی جالب است که با این حرف ها ناکامی خود را توجیه می کنند. کار و تلاش خیلی مهمتر از اینهاست. این یک کلمه است و به حساب نمی آید. خیلی ها می توانند بگویند.

پهلوان: در هر بازی لیگ برتر به دنبال پیروزی هستیم

احسان پهلوان پس از صعود پرسپولیس به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: بازی سختی بود. ویستا توربین در نیمه اول بسیار فشرده بازی کرد. خوشبختانه با صحبت های کادر فنی در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم. از سوراخ ها استفاده کردیم و توانستیم 4 گل به ثمر برسانیم.

وی در خصوص غیبت مدتی به دلیل مصدومیت در تیم گفت: خدا را شکر الان شرایط بهتری دارم. از ناحیه پا آسیب دیدم که خوب پیش رفت.

هافبک پرسپولیس درباره جایگاه این تیم در لیگ برتر گفت: بازی به بازی پیش می رویم. هدف ما این است که در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم و برنده شویم.

القطر: تاکنون 5 جام قهرمانی کسب کرده ایم

عیسی آل کثیرپس پس از پیروزی 4 بر صفر پرسپولیس مقابل ویستا توربین گفت: خدا را شکر توانستیم پیروز میدان شویم، گلی که زدم برای میلاد بود و گل زدم. قطعاً برای قهرمانی بلند می شویم و قدم به قدم جلو می رویم و باید ببینیم خدا چه می خواهد. البته هنوز نیم فصل از لیگ باقی مانده و تا پایان فصل زمان زیادی باقی مانده است.

وی در پاسخ به این سوال که برخی می گویند پرسپولیس را بخریم و نتایج این تیم خارج از زمین مشخص می شود، گفت: سوال بعدی را بپرسید. در حال حاضر 5 و 6 جام قهرمانی داریم.

حسینی: ما فقط 5 سال جنگیدیم

سیدجلال حسینی پس از پیروزی 4 بر صفر پرسپولیس مقابل ویستاتوربین گفت: این دیدارها سخت است. بازیکنان خوب بازی کردند و نتایج خوبی گرفتند. بازی به بازی پیش می رویم. بازی بعدی ما Ironmonger است و از این به بعد تمرکز ما روی آن است.

وی با بیان اینکه شایعه شده لباس پرسپولیس از روی زمین درآورده شده است، گفت: افرادی که صحبت می کنند باید سند داشته باشند. هر وقت با سند صحبت می کنند ما جوابشان را می دهیم، آن حرف ها مهم نیست. اگر قرار بود با این حرفه ها وارد حاشیه شویم، از قبل این کار را انجام می دادیم. ما فقط 5 سال است که می جنگیم و تلاش می کنیم و به این مسائل توجه نمی کنیم.

فوتبالیست پرسپولیس به زحمات این تیم در لیگ برتر اشاره و خاطرنشان کرد: کار همیشه سخت است. مسابقات بعدی ما بسیار سخت است و امیدوارم خوب باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید