حاکمیت جهادی استاندار یزد جای تقدیر دارد


ساعت: 19:21
تاریخ انتشار: 05/07/1401
کد خبر: 1886367

واحدی گفت: نیروی زمینی و هوایی ارتش امکانات خود را در اختیار سپاه الغدیر قرار می دهد و هماهنگی های لازم با وزارت راه و شهرسازی برای توجه ویژه به یزد انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از یزدرسا ؛ احمد وحیدی وزیر کشور در جلسه ستاد مدیریت بحران استانداری یزد گفت: تسهیلات از شهرهای اصفهان، تهران، کرمان و خراسان رضوی به یزد در حال ارسال است و امیدواریم کار به اتمام برسد. به سرعت وقتی می رسند

وی افزود: نیروی زمینی و هوایی ارتش امکانات خود را در اختیار سپاه الغدیر قرار می دهد و هماهنگی های لازم با وزارت راه و شهرسازی برای توجه ویژه به یزد انجام شده است.

وزیر کشور با بیان اینکه باید از این حوادث عبرت گرفت و از تکرار خسارت جلوگیری کرد، اظهار داشت: در مجموع با توجه به حجم زیاد سیل در استان یزد مدیریت آنها به خوبی انجام شد. قبل بهتر و امیدوار کننده تر است.

وحیدی گفت: برای استفاده از ظرفیت قنوات برای مقابله با سیل نیاز به برنامه ریزی داریم. اگر مشکل قنوات در دهه های گذشته حل می شد، اکنون می توانستیم از ظرفیت آنها به درستی استفاده کنیم.»

وی با بیان اینکه قنوات نعمت است نباید اجازه دهیم این نعمت ها تبدیل به نفرین شود، تاکید کرد: مشکلات آب، برق، گاز و راه روستاها باید به سرعت حل شود.

وزیر کشور افزود: نباید در استان یزد حتی یک روستا باشد که تسهیلات به موقع دریافت نکند و باید از ظرفیت همه دستگاه ها در این راستا استفاده شود.

واحدی تصریح کرد: اگر به برخی از خاکریزهای کشاورزی آسیب وارد شود، روستایی دچار آبگرفتگی می شود، بنابراین جهاد کشاورزی باید هر چه سریعتر فکری برای این خاکریزها کند و در این زمینه از یگان های مهندسی سپاه و ارتش کمک بگیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید