حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ باخمن جای تقدیر و تشکر دارد.


ساعت: 09:20
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808274

آیت الله ناصری آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: حضور مردم در 22 اسفند ماه جای تقدیر و تشکر دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا، حضور مردم در راهپیمایی 22 بچمن را بسیار باشکوه خواند و گفت: اسلام و رهبر معظم انقلاب اعلام کرده اند. .

امام جمعه یزد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یکی از عجایب تاریخ است که در واقع می توان آن را معجزه تاریخ نامید، افزود: شور و شوق.

وی با اشاره به اینکه رهبر و بنیانگذار انقلاب مردی بود که در هر شرایطی از خداوند متعال سعادت طلبید و تمام وجود خود را برای اقامه دین خدا فدا کرد، اذعان داشت: همه دولت های مستکبر و مقتدر دشمنان سرسخت این انقلاب و خاموشی بودند. یا سرنگونش کن از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

ناصری یزدی ادامه داد: دشمن انواع و اقسام توطئه ها از جنگ گرفته تا تحریم های اقتصادی و ترورهای ناجوانمردانه را طراحی کرد اما این انقلاب با رضایت و عنایت خداوند متعال محکم بر دوش مردم ماندگار شد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تاکید کرد: مردم با وجود همه مشکلات اقتصادی، مالی و معیشتی همچنان پشتیبان واقعی انقلاب اسلامی و رهبری هستند.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه دشمن از این حمایت گسترده مردمی و فریاد مشکلات مالی با بوق های تبلیغاتی گسترده خود برای سلب حمایت مردمی از انقلاب اسلامی سردرگم و شگفت زده شده است، افزود: مردم ایران پیرو حسین بن علی اول هستند. راه اسلام علوی است و رهبر خود را تنها نگذارند و به آرمان های آنان پشت کنند. تظاهرات 22 باخمن امسال نشان دهنده این واقعیت است که تبلیغات گسترده دشمن در روحیه و تلاش توده ها بی تأثیر است و حساب مشکلات معیشتی مردم از حساب اصل انقلاب جدا شده است.

انتهای پیام/ خ

دیدگاهتان را بنویسید