راهپیمایی باشکوه باخمن ۲۲ مورد حمایت مذاکره کنندگان کشورمان در وین قرار گرفت/ رسانه های خارجی حقیقت حضور مردم را نشان نمی دهند.


ساعت: 12:14
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809569

احمدآبادی گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 باخمن باعث شده تا مذاکره کنندگان کشورمان با حمایت قوی تری به وین بیایند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد احمدآبادی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار صبح توس گفت: جشن باشکوه 22 بهمن امسال در هر شهرستانی به دلیل بیماری های قلبی عروقی، مشکلات معیشتی و گلایه برخی از مسئولان به شکل های مختلف برگزار شد. به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب، ملت ایران بار دیگر با حضور باشکوه و میلیونی خود در راهپیمایی باخمن، دشمنان خود را ناامید کرد.

وی افزود: مردم با بصیرت کشورمان، داستان انقلاب خود را از ماجرای برخی جنایات جدا کردند و با حضور گسترده و دیدنی خود در راهپیمایی 22 بخمن، پیمان دیگری با امام (ره) و شهدا بستند. و اجازه ندادند دشمنان با مشکلاتی مواجه شوند که بدلیل حکمرانی ضعیف توسط عده ای به نفع خود ایجاد می شود.


22 مارس باشکوه باخمن مورد حمایت مذاکره کنندگان کشورمان در وین قرار گرفت.

احمدآبادی با اشاره به اینکه همزمان با راهپیمایی باشکوه 22 باخمن شاهد مذاکراتی در وین هستیم، گفت: مذاکرات نیاز به حمایت دارد که یکی از آنها حمایت مردم است، بنابراین حضور باشکوه مردم در 22 بهمن ماه را با چالش مواجه کرد. مذاکره کنندگان در وین و پشت میز مذاکره با حمایت قوی تر.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از پشتوانه های مورد نیاز مذاکرات، نظامی و امنیتی است که مسئولان مربوطه با انجام رزمایش ها و کشف تجهیزات جدید دفاعی نشان دادند که انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب سه ساله اسلامی قرار دارد. پیر می گذرد، همچنان پویا و ماندگار است.

وی گفت: رسانه های خارجی تحرکات و اقدامات مسئولان را دنبال می کنند و خوشبختانه امروز شاهد همفکری مردم و مسئولان برای حل مشکلات کشور هستیم که قطعا تاثیر خود را هم در مذاکرات و هم در دیپلماسی منطقه ای در دولت دارد. «تعاملات جدید با کشورهای منطقه جدی تر شده است.


پایان دوره ای که کشور فقط منتظر اعلام نتایج مذاکرات بود

احمدآبادی تاکید کرد: حضور گسترده مردم در ستاد انتخاباتی 22 باخمن و تعاملات منطقه ای جمهوری اسلامی این پیام را به مذاکره کنندگان در وین می دهد که دورانی که کشور فقط منتظر نتیجه مذاکرات بود و پایان آن به پایان رسیده و امروز جمهوری اسلامی است. به دنبال تعامل است.» با همه کشورهای جهان است، زیرا جهان در غرب و برخی کشورهای اروپایی خلاصه نمی شود.


رسانه های خارجی هرگز حقیقت را درباره مارس 22 باخمن نشان نمی دهند

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: رسانه های اروپایی و غربی همواره به دنبال بزرگ نمایی نقاط ضعف کشور و دست کم گرفتن دستاوردها و نقاط قوت انقلاب اسلامی هستند تا رسانه های بیگانه هیچ گاه حقیقت ماجرای 31 اسفند باخمن را گزارش نکنند و پوشش مناسبی از حضور باشکوه خود نداشته باشند. ملت ایران همواره در تلاش است تا حضور باشکوه میلیونی مردم در جشن پیروزی انقلاب اسلامی را کم رنگ جلوه دهد.


راهپیمایی باشکوه باخمن ۲۲ آزادی خواهان را در سراسر جهان تقویت کرد

وی در پایان با تاکید بر اینکه بعد بین المللی حضور باشکوه مردم در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بسیار گسترده است، گفت:

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید