رونق سفرهای هوایی راهی برای توسعه صنعت گردشگری یزد / اقدام استاندار در این زمینه قابل تقدیر است


ساعت: 14:17
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879502

سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: یکی از راه های توسعه صنعت گردشگری و جذب گردشگران داخلی و خارجی به یزد، راه هوایی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، عزیزالله سیفی امروز در جلسه علنی شورای شهر یزد اظهار داشت: در سال های اخیر با ثبت میراث جهانی استان یزد به عنوان شهر توریستی معرفی شد و با جهانی شدن یزد زیرساخت های صنعت گردشگری باید چه شود. اتفاقی که در یزد رخ می داد مورد غفلت قرار گرفت، از جمله در بحث حمل و نقل و ورود و خروج گردشگران به استان یزد به ویژه در مورد سفرهای هوایی.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: خوشبختانه در یک سال اخیر که از استاندار فعلی یزد می گذرد به موضوع گردشگری و زیرساخت های آن از جمله حمل و نقل هوایی رسیدگی شده است.

ایمن گفت: راه اندازی شرکت پروازی یزد ایر در استان یکی از اقدامات قابل توجه در این زمینه است و این شرکت هواپیمایی با حجم سرمایه گذاری 900 میلیارد تن تا پایان امسال با خرید هواپیمای مورد نظر راه اندازی می شود. .

وی تصریح کرد: پروازهای داخلی یزد ایر از مهرماه آغاز می شود و با تکمیل ظرفیت هوایی، پروازهای خارجی نیز انجام می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: برای توسعه گردشگری علاوه بر سفرهای هوایی، افزایش خدمات ریلی باید در دستور کار قرار گیرد.

ایمن ادامه داد: خوشبختانه سرویس ویژه قطار و رفت و برگشت تهران – یزد به سیستم ریلی استان اضافه شده است اما با توجه به توریستی بودن یزد نیاز به افزایش خدمات ریلی دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید