حمایت رسانه ای و تبلیغاتی حلقه مفقوده چرخه تولید / اقدام قابل تقدیر دولت سیزدهم در زمینه مجوزهای کسب و کار


ساعت: 16:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815223

گلمرضا ابراهیمی با تاکید بر اینکه اقدام دولت سیزدهم در خصوص مجوزها بسیار مناسب و قابل تقدیر بود، ادامه داد: بسیاری از شرکت ها به دلیل بروکراسی اداری دست از کار کشیده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا ابراهیمی کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: ایران در سال‌های اخیر با یک جنگ ترکیبی سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای مواجه بوده است که باید با تلفیق اقدامات اقتصادی، رسانه‌ای، سیاسی و حتی میدانی مقابله شود. فرهنگی باشد.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه های مدیریت در سال های اخیر در حوزه اقتصاد حمایت از تولید بود و در تعیین سال بر این موضوع تاکید داشتند.

ابراهیمی افزود: بخشی از حمایت های تولیدی مربوط به کمک های مالی مانند پرداخت تسهیلات بانکی و همچنین رفع موانع و مشکلات است و بخشی دیگر حمایت های رسانه ای و تبلیغاتی است.

وی گفت: در حوزه حمایت رسانه ای و تبلیغاتی اقدامات مناسبی انجام نشده و بازاریابی ما در حوزه تجارت با ایده آل جهانی فاصله زیادی دارد.

وی افزود: تاج روش خرید مردم را تغییر داده است، اما همچنان حدود 80 درصد از مردم برای رفع نیازهای خود از خرید شخصی استفاده می کنند.

ابراهیمی با بیان اینکه در کشورهای پیشرفته حوزه تبلیغات و محصولات رسانه ای یک دوره تخصصی در دانشگاه است، گفت: باید به سمتی برویم که تولیدکننده نگران فروش نباشد و شرکت های تجاری در حد تولید باشند.

این کارشناس تاکید کرد: اکنون بخش زیادی از سود محصولات تولید شده در جیب دلالان است و این سود باید با حذف واسطه ها و بهبود چرخه فروش به دست تولیدکننده برسد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه اقدام دولت سیزدهم در خصوص مجوزها بسیار مناسب و قابل تقدیر بود، ادامه داد: بسیاری از بنگاه ها به دلیل بروکراسی اداری دست از کار کشیدند.

ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم حمایت رسانه ای از کسب و کار اتفاق بیفتد و چرخه اقتصادی تولید رونق بگیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید