حبیری: پرونده رادوشوویچ مشکلی ندارد/ سوده نیا: به داوران فشار نیاوریم


ساعت: 19:57
تاریخ انتشار: 08/05/1401
کد خبر: 1906444

بازیکنان پرسپولیس پس از پیروزی مقابل مس کرمان در میکسدزون صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین حبیری یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل مس کرمان گفت: بازی خوبی بود و با توجه به کمبود هواداران، اگر آنها بودند بازی بهتری بود. بازیکنان تلاش زیادی کردند و کسب 3 امتیاز و رفتن به وقت استراحت با رتبه اول مهم بود و از بازیکنان و کادر فنی تشکر می کنم.

خبیری درباره وضعیت مدیریت باشگاه پرسپولیس توضیح داد: وقتی تیمی نتیجه می گیرد همه اعضای باشگاه به وظایف خود عمل می کنند. ما یک هیئت مدیره ثابت و یکپارچه داریم که در آن هرکس کار خود را انجام می دهد. درویش و پشتیبانانش کار خود را به خوبی انجام می دهند. تیم ما بهترین تیم ایران و یکی از بهترین تیم های آسیاست و حضور در بالای جدول این شایستگی را ثابت می کند. همه بازیکنان و گل محمدی تلاش زیادی می کنند تا هوادارانی که به دنبال قهرمانی هستند شاهد قهرمانی یکی از بزرگترین تیم های پرسپولیس ایران باشند.

وی درباره پرونده رادوسوویچ تصریح کرد: بعید می دانم درخواستی برای پرداخت 3 قسطی رادو داشته باشیم و این پرونده در دستگاه اجرایی در حال انجام است و از نظر حقوقی با آن آشنا نیستم و پرونده همچنان ادامه دارد. CAS و من فکر نمی کنم چنین درخواستی مرتبط باشد. دوستان ما هم 18 میرن CAS و بعید میدونم مشکلی باشه.

خبیری درباره پرداخت پاداش بازی با ملوان گفت: بحث پرداخت پاداش به ترتیب خاصی انجام می شود و در بازی هایی که تیم برنده می شود، بازیکنان حق دارند این پاداش را دریافت کنند زیرا آنها را دارند. باعث خوشحالی هواداران شود

خیان یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس درباره سمت جدید خود توضیح داد: هنوز اجرایی نشده است اما پیشنهادی از سوی وزارت ورزش و معاونت حقوقی آنها و دادگستری مطرح شد که مانند سایر دستگاه های قضایی که با داشتن دادگاه تخصصی، شورایی برای حل و فصل اختلافات ورزشی تشکیل شود و مواردی که قرار است در صورت وجود دادگاه، ابتدا در خول شورا مطرح شود و سپس تصمیم گیری شود. این ایده خوبی است که مورد استقبال وزارت ورزش و دادگستری قرار گرفته است و پیشکسوتان حق خود را در دادگاه پیگیری نمی کنند بلکه در این هیات حل اختلاف که دو شعبه دارد تصمیم گیری می شود و لطف کردند منصوب شوند. همانطور که یکی از اعضای این شورا را انتخاب کردند.

وی از خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس خبر داد: درویش توضیحات لازم را داد. ما لزوما مالک ورزشگاه نیستیم و قراردادی که با ورزشگاه آزادی بسته ایم و به AFC نشان می دهیم از نظر آنها قابل قبول است. دکتر سجادی به ما توصیه کردند که باید این اتفاق بیفتد و کل هیات مدیره و مدیرعامل در این مورد اتفاق نظر داشته باشند و در برنامه های سال آینده ما باشد. اگر قرار است تیم بسازیم باید شایسته نام پرسپولیس باشد. موضوع خصوصی سازی انجام شده و در این 25 سالی که من در ورزش هستم در همه دولت ها اعلام شد اما وزارت ورزش این دوره این شعار را اعمال کرد و شروع به کار کرد و تا یک سال آینده چندین بلوک واگذار می شود. تمام شده است و رئیس سازمان خصوصی هم تلاش زیادی کرده است و مشکل مالکیت در ماه های آینده حل خواهد شد.

بدون موفقیت: به داوران فشار نیاورید

کمال سهدنیا کاپیتان پرسپولیس بعد از آن بازی گفت: بازی خوبی بود و توانستیم در صدر جدول بمانیم. امیدوارم بعد از تعطیلات هم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.

او درباره مشکل گلزنی پرسپولیس گفت: به هر حال تیم ها در آزادی عقب می افتند و کار را برای ما سخت می کنند. تعویض من در آن بازی هم تاکتیکی بود.

بازیکن پرسپولیس درباره شرایط تیم گفت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است. امسال کادر فنی، بازیکنان و مدیریت تلاش زیادی می کنند. جا دارد از آقای درویش تشکر کنم که پشت تیم ایستاد. در تمرینات سخت کار می کنیم و خط دفاعی خوبی داریم. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم.

ساجتیا در خصوص گل دیاباته در آن دیدار گفت: امیدوارم لوکا، دیابات و سایر بازیکنان در پرسپولیس موفق باشند.

او در نهایت درباره اعتراض بازیکنان مس به داوری به خصوص دو کارت زرد ندادن به سوروس رفیعی در دو صحنه توضیح داد: بالاخره داورها هم اشتباه می کنند. آنها باید از آنها حمایت کنند نه اینکه به آنها فشار بیاورند. امیدوارم آنها هم متمرکز باشند.

دیابات: خیلی خوشحالم!

شیخ دیابته که تک گل پرسپولیس در آن دیدار را به ثمر رساند در اظهارنظری کوتاه گفت: از گلی که زدم بسیار خوشحالم.

گلسیانی: ما در همان هتل دیاباته و لوکادیا زندگی می کنیم!

جورکی گلسیانی مدافع پرسپولیس پس از برد یک بر صفر تیمش مقابل مس کرمان گفت: خوب است که گل نزدیم و با 3 امتیاز و صدرنشینی قبل از جام جهانی به وقت استراحت رفتیم.یک گل برای قهرمانی کافی است. .

وی ادامه داد: برای دیدن خانواده و بوسیدن فرزندانم به کشورم می روم. با بدنساز در تماس خواهم بود و تمریناتم را انجام خواهم داد. افتخار می کنم و خوشحالم که در پرسپولیس هستم و با دیاباته و لوکادیا در یک هتل زندگی می کنم و خوشحالم.

نعمتی: امیدوارم بعد از تعطیلات لیگ با قدرت ادامه دهیم

سیامک نعمتی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل مس کرمان در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: بازی در نیمه اول خوب نبود اما در نیمه دوم بهتر شدیم. قهرمان شوند

وی درباره اینکه در این بازی بیشتر از گذشته بازی کرده است، گفت: این نظر کادرفنی است و در مواقعی که نیاز باشد به تیم کمک خواهم کرد. امیدوارم با پرسپولیس پیشرفت کنم.

بازیکن پرسپولیس در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد به عنوان دفاع راست مورد احترام است، گفت: نه به عنوان دفاع راست چون کادرفنی به من در پست های دیگر فکر می کند اما امروز صلاح دیدند که در پست دفاع راست بازی کنم. .

بیرانوند: از فردا تمرکزم روی جام جهانی است

علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس پس از این دیدار گفت: بازی سختی بود. مس کرمان یکی از تیم هایی است که گل های زیادی می زند. امروز این تیم عملکرد خوبی به خصوص در انتقال در حمله از خود نشان داد. آمدیم تا سه امتیاز را بگیریم اما موقعیت هایی را مثل تک به تک سعید صادقی از دست دادیم. خدا را شکر با سه امتیاز خوب لیگ را به پایان رساندیم و صدر جدول را حفظ کردیم. خدا کنه بعد از جام جهانی هم این روند رو ادامه بدیم.

او در مورد کری با بازیکن مصدوم مس کرمان در نیمه دوم گفت: کری نبود به هر حال ما تیمی هستیم که باید در ورزشگاه آزادی شکست بخوریم. وقتی سرعت بازی در دست ما باشد، سقوط بازیکن باعث سقوط بازی می شود. بنابراین به او گفتم شما 40 دقیقه از 90 دقیقه را از دست داده اید و ما نمی توانیم بازی کنیم. خدا را شکر گل زدیم و بعد از آن حتی یک بازیکن مس روی زمین نیفتاد.

وی افزود: واقعا خوشحالم که به جام جهانی نزدیک می شویم. از آنجایی که از اتریش آمده بودیم، خوب بود که کادر فنی تیم ملی را برای ریکاوری فراخواند تا ذهنیت بازیکنان شکل بگیرد. تا فردا می توانم از برد پرسپولیس لذت ببرم و باید روی جام جهانی تمرکز کنم. فکر می کنم سال خوبی برای تیم ملی است و درخشش و آمادگی تیم ملی امیدوارکننده است.

دیدگاهتان را بنویسید