برای پرونده رادوشوویچ به CAS می رویم/ دعوت کردند اما ویزا نمی دهند!


ساعت: 19:06
تاریخ انتشار: 08/05/1401
کد خبر: 1906437

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در روزهای آینده در خصوص پرونده رادوسوویچ به دادگاه CAS مراجعه خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در حاشیه دیدار پرسپولیس مقابل مس کرمان در خصوص پرونده های این باشگاه مانند رادوسوویچ گفت: ابتدا شهادت هموطنانی را که واقعاً مورد مظلومیت طاغوتیان ملحد بودند تسلیت می گویم. از بازماندگانشان صبر و شکیبایی می خواهم.

وی افزود: معتقدم پرونده رادوسوویچ طی یکی دو هفته آینده رسیدگی خواهد شد. احتمالا خود من و حسینی از روابط بین الملل باشگاه به دادگاه CAS خواهیم رفت. باید مدارک جدیدی را که قبلاً پرداخت کرده ایم و او تکذیب کرده است، بگیریم. همچنین قانون می گوید اگر در زمان عقد قرارداد با باشگاه دیگری امضا کرده باشد، بدون شک از کل مبلغ قرارداد کسر می شود. ما به دنبال این هستیم که این حقوق از دست رفته را به ملت و هواداران پرسپولیس به خزانه پرسپولیس برگردانیم.

مدیرعامل پرسپولیس با بیان اینکه سفارت سوئیس برای باشگاه پرسپولیس روادید نداده است، گفت: وقتی از شما دعوت می شود بیایید و به پرونده رسیدگی کنید، عدم صدور ویزا برای نماینده پرسپولیس غیر قابل تصور است. آنها ویزا را داده اند، در صورت نیاز یک وکیل بین المللی داریم که می توانیم استفاده کنیم.

وی در خصوص کشوری که اردوی خارجی پرسپولیس در آن برگزار می شود، گفت: هنوز مشخص نیست. ما 2-3 درخواست داریم، باید بررسی کنیم ببینیم گل محمدی کدام یک را تایید می کند.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص انتقاد یحیی گل محمدی از کیفیت زمین تهرانسر گفت: آنها در آنجا تمرین کرده اند و مشکلی ندارند. زمین جدید است و باید روی آن کار کرد تا به شکل مورد نظر کادر فنی برسد. تمرین در زمینی که استفاده نشده و چمن تازه است آغاز شده است.

درویش درباره اینکه در مصاحبه ای به بازیکنی اشاره کرده که قراردادش 3 و 5 میلیارد و بعد از آن هم بیشتر بوده و اینکه آیا با مدیر برنامه هایش مشکلی دارد یا خیر، گفت: به هر حال اگر قرار بود اسمش را بگوییم هی، من. د می گویند. بحثی شد که گفتند آیا همه شما را استخدام کرده اید، من گفتم نه، ما آنچه را که باشگاه توان داشت، استخدام کردیم. شاید باشگاه دیگری حاضر باشد برای بازیکنی مبالغ هنگفتی بپردازد اما ما طبق استانداردهایی که برای باشگاه خودمان داریم انتخاب می کنیم. گفتیم 4-5 میلیارد می دهیم اما او گفت جای دیگر 15 میلیارد می دهند ما هم گفتیم برو این باشگاه.

وی در خصوص درصد پرداختی به بازیکنان گفت: حداقل 30 درصد به خارجی ها پرداخت می شود.

مدیرعامل پرسپولیس درباره وضعیت حساب های این باشگاه گفت: تمام حساب های ما مسدود است.

درویش درباره اینکه یک چک به محمد انصاری داده شده و او نیز آن را به خیریه اهدا کرده است، گفت: چک نداده ایم، چندین چک دریافت کرده است و اگر نوبت به او برسد قطعا پاس می شود.

دیدگاهتان را بنویسید