حجم بالای ترافیک و آغاز تردد در برخی جاده های تهران

ساعت: 09:46
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1921852

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران به تشریح وضعیت ترافیکی بزرگراه ها و راه های اصلی شهر تهران پرداخت و گفت: با رصدی که امروز در جاده های تهران از طریق دوربین های کنترل ترافیک داشتیم شاهد حجم بالای ترافیک و آغاز آن بودیم. ترافیک در برخی جاده های تهران

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای پایتخت در بامداد چهارشنبه 23 دی ماه 1401 گفت: با رصدی که امروز از راه های تهران از طریق دوربین های کنترل تردد داشتیم. شاهد ترافیک سنگین و شروع ترافیک بودیم. در چند خیابان تهران بودیم.

سرهنگ شریفی ادامه داد: شهید همت غرب به شرق اطراف جنت آباد، شهید حکیم غرب به شرق از شهید ستاری، شیخ فضل الله غرب به شرق از جناح تردد دارند.

وی بیان کرد: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از سمت شهدا و ایثارگران از میدان امام رضا(ع)، مسیر نواب جنوب به شمال از سمت نهم دی دارای بار ترافیکی سنگین است.

وی افزود: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صیاد، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، امام بزرگراه علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشندوست شاهد ترافیک سنگینی هستیم.

سرهنگ شریفی گفت: بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد، مسیر چمران جنوب به شمال در قطعه حکیم به همت، مسیر غرب به شرق در مسیر جاده مخصوص گلها و داخل. شاهد ترافیک صبحگاهی در بزرگراه چیتگر به آزادگان هستیم.

سرهنگ شریفی افزود: تیم های پلیس راهنمایی و رانندگی تهران برای روان سازی و کنترل ترافیک در تمامی تقاطع ها، معابر و میادین شهر تهران حضور دارند و طرح پل هوایی برای نظم بخشی به بزرگراه ها در حال اجراست.

وی به عابرین پیاده توصیه کرد: در حین رانندگی به چراغ های تقاطع و رنگ آن که برای عبور و مرور سبز باشد توجه کنند و از ورود ناگهانی به معابر جدا خودداری کنند.

سرهنگ شریفی خاطرنشان کرد: عابران پیاده نیز از تردد متقابل در بزرگراه ها خودداری کرده و از پل هوایی استفاده کنند تا شاهد تصادف در جاده ها نباشند.

دیدگاهتان را بنویسید