حجم بالای ترافیک و آغاز تردد در برخی جاده های تهران

ساعت: 09:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۷
کد خبر: 1922980

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران به تشریح وضعیت ترافیکی بزرگراه ها و راه های اصلی شهر تهران پرداخت و گفت: با رصدی که امروز در جاده های تهران از طریق دوربین های کنترل ترافیک داشتیم شاهد حجم بالای ترافیک و آغاز آن بودیم. ترافیک در برخی جاده های تهران

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ علی اصغر شریفی، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای پایتخت در بامداد سه شنبه 6 دی ماه 1401، گفت: با رصدی که امروز از طریق دوربین های کنترل ترافیک از جاده های تهران داشتیم، شاهد ترافیک زیادی بودیم و ما صبح امروز ابتدای تردد در خیابان های تهران بودیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در بزرگراه شهید همت از غرب به شرق حوالی جنت آباد، شهید حکیم از غرب به شرق از مسیر شهید ستاری، از مسیر شیخ فضل الله از غرب به شرق از جناح ترافیک وجود دارد.

وی افزود: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صیاد، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، امام بزرگراه علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشندوست شاهد ترافیک سنگینی هستیم.

شریفی گفت: بزرگراه صدر در جهت شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی در جهت شرق به غرب از قبل از پل صیاد، جاده چمران جنوب به شمال در قطعه حکیم به همت، جاده غرب به شرق در جاده مخصوص گلها و در جاده غرب به شرق از چیتگر و آزادگان شاهد بار ترافیکی صبحگاهی هستیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از سمت استاد معین و جانبازان از میدان امام رضا(ع)، خیابان نواب در جنوب به شمال نهم دی دارای ترافیک زیادی است.

وی گفت: تیم های پلیس راه تهران برای روان سازی و کنترل ترافیک از ابتدای صبح در تمامی تقاطع ها، معابر و میادین شهر تهران حضور دارند و طرح پل هوایی برای نظم بخشی به بزرگراه ها در حال اجراست.

دیدگاهتان را بنویسید