حجم بالای ترافیک و آغاز تردد در برخی جاده های تهران

ساعت: 08:51
تاریخ ارسال: 11/02/1401
کد خبر: 1923583

مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گزارش داد؛

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران به تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی در جاده های تهران پرداخت و گفت: از صبح امروز شاهد حجم بالای ترافیک و آغاز تردد در جاده های تهران بودیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای پایتخت در صبح روز یکشنبه 2 بهمن 1401 اظهار داشت: با مشاهده امروز در جاده های شهر تهران از طریق دوربین های کنترل ترافیک شاهد حجم بالای ترافیک و آغاز تردد در خیابان های تهران از صبح امروز بودیم.

وی افزود: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صیاد، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، امام بزرگراه علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشندوست شاهد ترافیک سنگینی هستیم.

سرهنگ شریفی ادامه داد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح تردد دارد.

سرهنگ شریفی گفت: بزرگراه صدر در جهت شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی در جهت شرق به غرب از قبل از پل صیاد، جاده چمران جنوب به شمال در قطعه حکیم به همت، جاده غرب به شرق از گلها. و در ترافیک صبحگاهی در بزرگراه چیتگر به آزادگان می بینیم.

وی بیان کرد: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از سمت استاد معین و جانبازان از میدان امام رضا(ع)، از جنوب به شمال از نواب از سمت نهم دی دارای بار ترافیکی سنگین است.

سرهنگ شریفی افزود: تیم های پلیس راهنمایی و رانندگی تهران برای روان سازی و کنترل ترافیک از ابتدای صبح در تمامی تقاطع ها، معابر و میادین شهر تهران حضور دارند و طرح پل هوایی برای نظم بخشی به بزرگراه ها در حال اجراست.

دیدگاهتان را بنویسید