حجم بالای تردد خودروها در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری


ساعت: 14:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۸
کد خبر: 1898298

نوربخش گفت: از هم استانی های چهارمحال و بختیاری و رانندگان تقاضا می شود با توجه به اینکه این روزها تعداد زیادی خودرو با عناوین مختلف در جاده های استان تردد می کنند قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ غلامعلی نوربخش فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز; وی بیان کرد: با توجه به اینکه این روزها آخرین روزهای تعطیلات تابستانی است و به نوعی با تعطیلات اربعین حسینی و بازگشت زائران از کربلا مصادف شده است، محورهای مواصلاتی استان از شلوغی نسبی برخوردار است.

وی تصریح کرد: پلیس راه در محورهای مواصلاتی لردگان، بروجن و شهرکرد پذیرای این مسافران است و استان های همجوار را همراهی می کنیم.

نوربخش ادامه داد: از هم استانی ها و رانندگان تقاضا می شود با توجه به اینکه این روزها تعداد زیادی خودرو با عناوین مختلف در جاده های استان تردد می کنند قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

فرمانده پلیس راه چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین با توجه به اینکه شاهد حوادث دلخراش منجر به فوت، جراحت و خسارت در جاده های استان بوده ایم و علت همه آنها عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط برخی از رانندگان بوده است. توصیه می شود رانندگان با سرعت بیشتری برگردند این کار را انجام ندهید و توصیه های پلیس را رعایت کنید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید