حداقل دستمزد مستمری بگیران در سال 1403 تعیین شد

اصلاحیه لایحه بودجه 1403 به اتمام رسید بررسی اصلاحیه لایحه بودجه 1403 نشان می دهد 50 هزار میلیارد تومان لازم برای همسان سازی حقوق بازنشستگان از محل یک درصد اضافه شده به نرخ پایه مالیات بر ارزش افزوده تامین می شود. . بر این اساس افزایش حقوق بازنشستگان 18 درصد خواهد بود.

حداقل دستمزد مستمری بگیران در سال 1403 تعیین شد

کمیته فنی پیگیری مطالبات صنفی بازنشستگان کشوری و لشکری ​​در واکنش به تامین اعتبار برای یکسان سازی حقوق بازنشستگان در اطلاعیه ای نوشت: احتراماً مفاد اصلاحیه لایحه بودجه 1403 که توسط تهیه و تنظیم مجدد شد. دولت محترم پس از رد کلیات این لایحه به مجلس محترم شورای اسلامی تقدیم شد. مورد توجه دوستان دانش آموخته بازنشسته قرار گرفت و خوشبختانه در بند (ق) تبصره 6 لایحه اصلاحی، تقسیم به نسبت مستمری بگیران کشوری و لشکری ​​و والدین شهدا مشمول یک درصد افزایش مالیات بر ارزش افزوده شده است.

2- طبیعتاً برای تحقق بند (ق) تبصره 6 باید در جدول شماره 8 لایحه اصلاحی بودجه تحت عنوان برآورد هزینه کل بودجه دولت در سال 1403 توسط محترم محترم لحاظ شود. دولت و به ترتیب این جدول برنامه اصلاحی مستمری بگیران کیشوری و لشکری ​​و اولیای دم شهدا ذکر شده و سقف ریالی برای چنین موضوعی در جدول شماره 8 یک نظر درج نشده است که نشان می دهد. که اعمال تناسب در سال 1403 طبق بند 1 الحاقیه ماده 29 مصوبه مجلس در برنامه هفتم مورد توجه جدی دولت محترم قرار نگرفته است.

3- با توجه به وضعیت نامطلوب معیشتی میلیون ها مستمری بگیر کشوری، این جامعه نجیب برای رفع مشکلات معیشتی و در صورت عدم اجرای مشکل تناسب به دلیل خلاء یا کمبود، از مجلس و دولت انتظار عنایت و حمایت کامل و عملی دارد. شفافیت قانون تا سال آینده یا اجرا نشدن کامل آن؛ این موضوع باعث نگرانی و نگرانی جامعه بزرگ بازنشستگان کشوری و لشکری ​​خواهد شد، لذا خواهشمندم در جریان بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در صحن علنی، لایحه بودجه 1403 کل کشور بررسی و تصویب شود و جزئیات تصمیمات نیز بررسی شود. و جداول قسمت اول و جداول تفصیلی قسمت دوم لایحه بودجه 1403; موارد مطرح شده باید مورد توجه و توجه جدی نمایندگان محترم مردم قرار گیرد. پیشاپیش از ادب و توجه نمایندگان محترم ملت در شورای اسلامی برای درج موضوع تناسب در برنامه هفتم توسعه و انشاالله روند بررسی و تصویب آن در قانون بودجه سال 1403 تشکر و قدردانی می نماییم.