حراج حضوری تاثیری بر تورم کالاها ندارد


ساعت: 12:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۸
کد خبر: 1898263

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان تملک و فروش املاک گفت: برگزاری مزایده حضوری و مزایده الکترونیکی تاثیری در افزایش تورم کالاها ندارد و با توجه به قیمت کارشناسی پایه و محیط رقابتی منجر به کاهش تورم این نوع موقعیت ها می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پنجمین مرحله مزایده شخصی کالا توسط سازمان جمع آوری و فروش اموال به شماره 140105 برگزار شد.

این مزایده که در سالن آمفی تئاتر دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران و بر اساس قوانین و مقررات حاکم بر این نوع حراج برگزار شد، از 195 گروه کالا، 93 گروه شامل ابزار و ماشین آلات صنعتی، تجهیزات الکترونیکی، پزشکی. و لوازم خانگی، موبایل، ظروف شیشه ای، فاسدشدنی و لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش حدود 25 میلیارد تومان فروخته شد.

در ابتدای این مزایده سعید غلامی معاون عملیات و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش دارایی اظهار داشت: در این سلسله مزایده ها مناسب ترین کالاها جمع آوری و شناسایی شده است تا قابل تبدیل به دارایی های تولیدی در کوتاه ترین زمان ممکن

وی افزود: برگزاری حراج حضوری و حراج الکترونیکی تاثیری در افزایش تورم کالاها ندارد اما با توجه به قیمت کارشناسی پایه و فضای رقابتی منجر به کاهش تورم این نوع اقلام می شود.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان خلع ید افزود: این مزایده ها مانند مجامع عمومی است که فضای رقابتی را تقویت می کند و فروش اموال متعلق به سازمان را شفاف می کند.

دیدگاهتان را بنویسید