حراست مقدس نمایانگر توانایی ها و توانمندی های عظیم ملت ایران است


ساعت: 15:58
تاریخ انتشار: 09/06/1401
کد خبر: 1914051

کریمی گفت: حراست مقدس یک دستاورد جمعی و مردمی و نمایشی از توانایی و ظرفیت عظیم ملت ایران است و اردوهای راهیان نور بهره برداری از گنجینه حفاظت مقدس است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز (یکشنبه) در نشست اردوی راهیان نور گفت: دفاع مقدس یک دستاورد جمعی و مردمی و نمایشی از توانمندی ها و ظرفیت های عظیم ملت ایران است. و اردوهای راهیان نور فناوری استفاده از گنجینه حفاظت مقدس است و اقیانوسی از آموزه های حفاظتی در اردوگاه های راهیان نور وجود دارد.

وی تاکید کرد: استفاده از گنجینه حراست، آینده انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور را تضمین می کند و جامعه را از توطئه های فرهنگی نجات می دهد.

سردار کریمی با اشاره به اینکه ابتکار برگزاری اردوهای راهیان نور در سال 1378 توسط لشکر 17 امام علی بن ابیطالب (ع) صورت گرفت، گفت: در سال 1379 در کشور و با راهنمایی ها و حمایت ها به الگویی تبدیل شد. مقام معظم رهبری امروز اردوهای راهیان نور یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین برنامه هاست.

وی افزود: کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در پاسداشت 6200 شهید استان مرکزی در همه عرصه های ایثار و شهادت الگوهای کاملی ارائه کرد و در کنگره تجربیات ارزشمندی وجود دارد که می توان در بسیاری از آنها از آن استفاده کرد. فعالیت ها با موفقیت کار می کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: لازم است موضوع برگزاری اردوهای راهیان نور در شورای اداری استان مطرح شود و همه دستگاه ها نسبت به برگزاری بزرگ این برنامه به وظایف خود واقف باشند. باید توزیع کار در این راستا انجام شود.

وی افزود: برای مهار اردوهای راهیان نور نیازمند انسجام و هم افزایی استانی هستیم و فضای رسانه ای استان باید توجه جدی تری به اردوهای راهیان نور داشته باشد.

سردار کریمی بیان کرد: برگزاری جلسات اردوی راهیان نور به صورت ماهانه در استان یک نیاز مهم است و تشکیل کارگروه های تخصصی به اردو برای مشارکت فراگیر از دیگر نیازها است.

وی افزود: اعزام مدیران و اساتید دانشگاه به اردوهای راهیان نور می تواند در تربیت راویان راهیان نور بسیار موثر باشد و قطعا نهادینه شدن اردوهای راهیان نور سرمایه بزرگی برای استان ایجاد می کند و جامعه را از آسیب های اجتماعی دور می کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: مشارکت مدارس، حوزه های علمیه، دانشگاه ها و نهادهای فرهنگی از نیازهای مهمی است که باید مورد توجه قرارگاه تخصصی راهیان نور استان قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید