حریف پرسپولیس تهدید به عقب نشینی کرد!

هفته گذشته در مورد محل پیکان بحث شد و اگر بازی در تستوردی برگزار می شد، به دلیل موقعیت این ورزشگاه، بازی بدون تماشاگر برگزار می شد و پرسپولیسی ها هم اعلام کردند که بدون حضور به میدان نمی روند. حضور تماشاگران تا امروز ورزشگاه آزادی به عنوان میزبان پیکان اعلام شد.

این سوال واکنش کانون هواداران را برانگیخت که در نیمه نهایی جام حذفی حریف و میزبان پرسپولیس شدند چرا که ورزشگاه دستگردی (پاس کوامین) ورزشگاه خانگی این فصل هواداران بود.

در بیانیه این هوادار که تهدید به انصراف از حضور در جام حذفی شده بود، آمده است: روز پنجشنبه خبر تغییر مکان بازی خانگی پیکان مقابل پرسپولیس به ورزشگاه خانگی حریف در سایت سازمان لیگ منتشر شد که باعث شد. موجی از واکنش ها تا این لحظه هوادارانی که صبح پنجشنبه نامه خود را مبنی بر لزوم برگزاری مرحله نیمه نهایی جام حذفی ارسال کردند، بعد از ظهر پنجشنبه با یک خبر رسمی مواجه شدند که ترس های قبلی ما را کاملا تایید می کند.

طبق اخبار منتشر شده در رسانه های سازمان لیگ، بنا به تصمیم شورای تامین استانداری تهران چهل و هشت ساعت مانده به دیدار پیکان و پرسپولیس که قرار بود به میزبانی پیکان و در ورزشگاه پاس قوامین محل برگزاری دیدارهای خانگی پرسپولیس، ورزشگاه آزادی به عنوان ورزشگاه خانگی پیکان معرفی شد که البته در صورت توافق با باشگاه پیکان خوب بود اما به گفته مسئولان باشگاه پیکان چنین تصمیمی گرفته شد. برخلاف میل داخلی آنها!

اکنون در نامه ای دیگر به سازمان لیگ و بیست روز مانده به بازی نیمه نهایی، کانون هواداران به مسئولان سازمان لیگ و شورای تامین استان تهران اعلام کرده است که در هیچ ورزشگاهی به جز پاس قوامین به مصاف پرسپولیس نخواهد رفت. ورزشگاه به عنوان ورزشگاه خانگی آن. او نمی رود و در صورت اتخاذ چنین تصمیمی نه تنها از حضور در رقابت های حذفی جام حذفی انصراف می دهد، بلکه شکایت رسمی خود را به فیفا ارسال کرده و پیگیری می کند.»

دیدگاهتان را بنویسید