مقاومت ملت ایران دشمن را وادار به عقب نشینی کرد


ساعت: 18:48
تاریخ ارسال: 04/11/1401
کد خبر: 1880313

نماینده ولی فقیه در اردوگاه دوکوهه:

گلمحسن ظهیری با اشاره به اینکه دشمن در برابر مقاومت در حال عقب نشینی بود، گفت: آمریکا دیگر قدرت تسلط بر ملت ها را ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری عصر امروز در یادواره شهید نظام فخره نیا، شهید عمادالدین کریمی، شهید مرشد بیژنی، شهید علی خطیبی، شهید عیسی خطیبی، شهید ذکریا بیژنی، شهید «مراد دی کاستری» روستای «مراد دی کاستری» از توابع شهرستان کوشکور شهرستان بیجانی که با حضور پرشور مردم منطقه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برگزار شد، گفت: دوران امام رضا(ع) و امام جواد(ع) دوران پیچیده ای بود و امام رضا(ع) در عصر خود با چالش های مهمی مواجه بود. یکی از آنها باهوش ترین مامون بود.بنی عباس و خلیفه اموی که مجهز به امکانات و قدرت و… بود.


وی با اشاره به دوران امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: از دیگر مشکلات امام رضا(ع) اصحاب و یاران پدر بزرگوار امام بودند که به دلیل ثروت و جاه طلبی از امام جلوتر بودند و مشکل سوم، مشکل بود. در خانواده به دلیل قدرت طلبی و جاه طلبی، فضا را به قدری آلوده کردند که امام رضا (ع) را به دادگاه کشاند و این خود پیام مهمی دارد.


نماینده ولی فقیه در قرارگاه حامی دوکوهه با اشاره به مقام ولایت، افزود: جایگاه ولایت امام رضا(ع) مورد هجمه خانواده و برخی از یاران و یاران پدر بزرگوارش قرار گرفت و مامون. از همه قیام و فشارها برای حرکت به سمت مقام امامت استفاده کرد


تشیری خاطرنشان کرد: مأمون می گوید کاری را که بنی امیه و بنی عباس تاکنون نتوانسته اند انجام دهند را تکمیل می کنم که دیگر چیزی به نام ولایت و امامت اهل بیت وجود ندارد.


وی با اشاره به روایت موسی بن جعفر مبنی بر اینکه شخصی در سرزمین قم قیام می کند، گفت: امام خمینی (ره) قیام کرد و انقلاب اسلامی برپا شد، دشمنان خارجی در رأس آمریکا جنایتکار هستند و دشمنان داخلی و عوامل غربی‌ها در داخل و سایرینی که تا آن زمان همراه انقلاب بودند اما راه را رها کردند، همگی به طرق مختلف سعی کردند به سمت جایگاه مهم انقلاب اسلامی حرکت کنند. موقعیت استان


نماینده ولی فقیه در قرارگاه حمایت دوکوهه افزود: دشمنان اسلام اعلام کردند که ما نمی‌توانیم به انقلاب اسلامی ایران لطمه بزنیم زیرا بعد از بنیان‌گذار انقلاب فردی جانشین امامی (ره) شد که از خاندان امام خمینی (ره) بود. دشمن 44 سال تلاش کرد انقلاب را نابود کند، اما شهدا، خانواده شهدا و ملت دولت مدار و انقلابی ایران پشت سر انقلاب ایستادند و ایستادگی کردند.


تشیری گفت: امام رضا (ع) و امام جواد (علیه السلام) با رفتار بزرگوارانه و تبیین مجاهدین با تمام قیام های آن روز روبرو شدند و مقام امامت و ولایت را تثبیت کردند و رهبر انقلاب نیز با تبیین آن ها از امامت و ولایت. مجاهدین و مردم با حضور آگاهانه این انقلاب اسلامی را نگه داشتند.


وی با اشاره به آیه قرآن کریم خاطرنشان کرد: امام (ره) با تعداد کم با دشمن مسلح مقابله کرد و موفق شد دشمن را شکست دهد و ایمان خود را تسلیم کند و یاران خمینی نشان دادند که ملت آزاده می تواند تسلیم شود. دشمن با بلند شدن


نماینده ولی فقیه در قرارگاه پشتیبانی دوکوهه گفت: دشمن می خواهد ما را در موضع دفاعی قرار دهد که رهبر فرزانه فرمودند در را بچرخانید همه چیز تمام است و امروز دشمن در حال ایجاد دیوار دفاعی از ترس است. و خداوند در قرآن می فرماید: «تو که قیام کردی و به تو پناه بردی و نصرت و پیروزی را در دست تو قرار دادیم».

وی با اشاره به اینکه دشمن در مقابل مخالفت و مقاومت در حال عقب نشینی است و آمریکا دیگر قدرت تسلط بر ملت ها را ندارد، گفت: شما ملت بیدار این قدرت را شکستید و فشارهای اقتصادی و معیشتی که بر ملت وجود دارد ناشی از آن است. بی تدبیری به برخی مسئولان که سخنان رهبری و اقتصاد مقاومتی را باور نکردند و ملت را از نظر اقتصادی تضعیف کردند.


نماینده ولی فقیه در قرارگاه پشتیبانی دوکوهه افزود: انقلاب ما اقتصادی نبود بلکه مبارزه با ظلم و استکبار بود و انقلاب اسلامی ما به جایی رسیده است که آمریکا با ذلت و مقاومت یمنی هایی که به دنبال آن بودند افغانستان را ترک می کند. الگوی انقلاب اسلامی ایران، ایران را در موقعیت استراتژیک قرار داد.» جهان و منطقه و قدرت انقلاب اسلامی و عظمت شوکت را شهدا به ما رساندند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید