فرمانده کل سپاه: دشمنان امروز عقب نشینی می کنند/ خود آمریکا نمی تواند در مقابل این تحریم همه جانبه مقاومت کند.

فرمانده کل سپاه: دشمنان امروز عقب نشینی می کنند/ خود آمریکا نمی تواند در مقابل این تحریم همه جانبه مقاومت کند.

سردار حسین سلامی پنجشنبه شب در مقابل یادمان شهدای گلپایگان در مصلای اعظم این شهر با تاکید بر اینکه این توانمندی هم اکنون اتفاق افتاده است، افزود: امروز همه دنیا از نظام مقدس ایران اسلامی و سرزمین بزرگ ایران با افتخار یاد می کنند. مردم.”

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس گفت: اگر ما کوتاه قد بودیم و جوانان سینه های خود را نپوشانیدند و مادران و پدرانشان صبر نمی کردند و همسرانشان نجابت نمی کردند، این سرزمین سرنوشت سرزمین های دیگر را پیدا می کرد. امروز می بینید.”

سردار سلامی افزود: جبهه زمانی در کارون و کرکه بود، اما امروز در شرق مدیترانه دشمنان ما می توانند فارسی، پاکستانی، عراقی، افغانستانی و یمنی صحبت کنند، اسرائیلی ها می شنوند و می دانند که زبان این نیرو تا کجا پیش می رود. .

وی با بیان اینکه امروز دشمنان در حال عقب نشینی هستند، گفت: از همه ابزار استفاده کردند و شاهکار روستا و هنر امام این بود که 43 سال نیروی دشمن را تخلیه کردند و آنها را مجبور به عقب نشینی کردند تا به قدرت این نظام بزرگ پی ببرند. “تایید کنید.

وی گفت: شکست دادن سیاست امپراتوری به نام آمریکا که چندین نظام را در کارنامه خود فرو ریخته، آسان نیست.

فرمانده کل سپاه افزود: تحریم اقتصادی یک طرح جهانی قدرتمند بود که به جرات می توان گفت هیچ کشوری حتی آمریکا نمی تواند در مقابل این تحریم همه جانبه ایستادگی کند، اما تدابیر و حکمت توسط این نقطه مرکزی صادر شد. امام ماست.«همه صبر و مجاهدت این ملت در عرصه اقتصادی به تدریج عواقب خطرناک این توطئه جهانی را خنثی کرد.

وی گفت: امروز بر خطرات تحریم ها غلبه کرده ایم و تاثیر آن را به میزان قابل توجهی کاهش داده ایم. فشار حداکثری بر ایران به طرز رحمتی شکست خورد.

وی یادآور شد: شکست سیاست جهانی با تحریم گسترده چیزی جز خواست خدا و یاری خداوند نیست، وقتی ملتی به حمایت از رهبر وارسته و وکیل متولی امت می ایستد که خداوند او را یاری دهد. می بخشد.

سردار سلامی گفت: نظام این است که در یک دست شمشیر و در دست دیگر شمشیر بسازد و این مهم در همه عرصه ها اعم از علم، فناوری، اقتصاد، سازندگی و… است.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می کند ایرانی ها را فلج کند و در مقابل نظام ایستادگی کند، گفت: به مرور زمان متوجه شدند که حتی با همه ابزارهای تهاجمی هم به جایی نمی رسند.

فرمانده کل سپاه افزود: مردم امروز آگاهانه به صحنه آمدند و نظام منسجم و ساخته شده است و جوانان کشور می توانند کشتی ای را که هزاران مایل از هر نقطه ای از این سرزمین عبور می کند ضربه بزنند و گردان های بسیج ما بسیار است. که انتهای خطشان دیده نمی شود و کشور در حال آبادانی است و چرخ های سازندگی در حرکت است.

وی گفت: “اگر ما قوی نبودیم آنها حمله می کردند اما امروز متوقف شدند. وقتی دشمن از قدرت شما صحبت می کند این یک واقعیت است زیرا قدرت ما را می شناسد.”

وی با اشاره به اینکه کار دشمن عملیات روانی بود، گفت: همانطور که در یک عملیات روانی گسترده، نظام طاغوتی که مظهر استبداد، بردگی و بردگی مدرن بود، متلاشی شده است. آنها فکر می کردند که می توانند بر قلب و ذهن مردم ما مسلط شوند، اما مردم آنها را شکست دادند. «آنها می دانند و می دانند.

وی به جوانان توصیه کرد که مراقب باشند، زیرا دشمن تنها جغرافیا را اشغال نمی کند، امروز هدف اصلی او تسخیر دل ها و جابه جایی بین ایمان و جایگزینی نور و آفتاب شعور و الهام انقلابی به جای تاریکی های جهل است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر قرارگاه سازندگی سپاه حدود 400 پروژه عظیم ملی دارد و هیچ پروژه ای تعطیل نیست و چرخ ها در حال چرخش هستند.

وی با اشاره به جایگاه شهرستان گلپایگان گفت: این شهرستان دانشمندی بزرگ و حقوقدانان بلندپایه ای است که همچون ستاره ای راهنما هستند.

وی درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت و افزود: این عالم و وکیل وارسته و این شخصیت انقلابی از یاران دیرینه امام و رهبر معظم انقلاب بودند.

دیدگاهتان را بنویسید