اقتدار ایران دشمن را وادار به عقب نشینی کرد/ لزوم تلاش مسئولان در خدمت به جهاد مردم


ساعت: 15:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۵
کد خبر: 1918174

ائمه جمعه لرستان با اشاره به اینکه اقتدار ایران دشمن را به عقب نشینی واداشته است گفت: مسئولان برای خدمت به مردم در جهاد اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، حجت الاسلام بهروز شمسی فرظهور امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد گفت: 5 آذرماه به عنوان روز حمل و نقل نامگذاری شده است و لازم است مسئولان برای کمک به رانندگان حمل و نقل تلاش کنند چرا که این عزیزان در سرما. و گرما غذا را حرکت می دهد، لازم برای مردم است.

وی با اشاره به روز عدم خشونت افزود: خشونت و اغتشاش در هر جایی که باشد بد است، نه اینکه رسانه های خارجی آن را خوب بدانند، وقتی در برخی کشورهای اسلامی مانند ایران و سوریه آشوب می شود و اگر در کشورهای غربی باشد. ، خوب f.” بد تلقی می شوند و این دوگانگی را نشان می دهد.

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به روز وحدت دانشگاه و دانشگاه گفت: دانشگاهیان و حوزویان وحدتی که باید داشته باشند وحدت در اهداف است که تربیت نیروی متخصص و متعهد برای جامعه، شناسایی مشکلات جامعه است. و یاری رهبران در حل مشکلات و امیدواریم در این راه گام بردارند و مشکلات اقتصادی و فرهنگی را بررسی کنند و دست محکمی برای رهبری باشند.

وی تصریح کرد: یکی از معضلات جامعه بیکاری است و حوزویان و دانشگاهیان باید برای حل آن تلاش کنند. ازدواج سخت شده و سن ازدواج بالا رفته است و باید فکری به حال آن کنیم چون 75 درصد کشور ما جوان هستند و اگر ادامه پیدا کند اگر اینطور باشد کشورمان پیر می شود و باید به این فکر کنیم که چگونه برای برون رفت از این مشکل، حوزویان و دانشگاه ها می توانند به دولتمردان کمک کنند.

شمسی فر تصریح کرد: ریاست جمهوری در استان ما مصوب کرده است و مسئولان باید پیگیری کنند و در دور دوم سفر مردم بپرسند که آیا این مصوبات اجرایی شده است یا خیر؟ تلاش مسئولان برای سرعت بخشیدن به مصوبات اجرایی و در نهایت کاهش مشکلات است.

امام موقت خرم آباد طلاق را منفورترین حلال خواند و گفت: این طلاق آثار منفی بر فرد، خانواده و جامعه دارد و انزوا، تنهایی و افسردگی از مهم ترین نتایج طلاق است و باید برای این معضل چاره اندیشی شود. تلاش مسئولان برای کاهش این موارد ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از ازدواج و باروری قانونی است که برخی ادارات خوب عمل کرده اند، برخی در حد متوسط ​​هستند و برخی دیگر اقدامی نمی کنند و این قانون باید توسط همه اعمال شود و این حمایت ها و مشوق ها باید در اختیار جوانان قرار گیرد زیرا قیمت تمام شده است. صحبت از ازدواج و تولد فرزند یک سرمایه گذاری برای کشور است.


تقویت ایران دشمن را مجبور به عقب نشینی می کند

حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد گفت: ایران اسلامی در پژوهش های علمی رشد زیادی داشته و رشد علمی کشور در دنیا هر روز در حال پیشرفت و افزایش است.

وی افزود: دشمنان از جهاد علمی کشورمان به خشم آمده اند و هر روز دانشمندان جوان در شرکت های دانش بنیان اختراعات و تحقیقات جدیدی را به ارمغان می آورند.

امام جمعه بروجر با اشاره به شهادت دکتر مفتح گفت: دانشگاه و دانشگاه باید در کنار هم باشند و اعتقادات دینی دانشگاه در دانشگاه گنجانده شود و دانشجویان نسبت به مسائل دینی و اخلاقی آگاه باشند. و در این نگرش، هیئت علمی دلسوز دانشگاه باید احکام و اخلاق دینی را آموزش دهد، همچنین حوزه باید از هیئت علمی دانشگاه استفاده کند و وحدت واقعی بین حوزه و دانشگاه محقق شود.

وی تصریح کرد: عبدالحمید عالمی وارسته بود که عامل مهمی در وحدت شیعه و سنی بود و کسانی که این عالم بزرگوار را کشتند مخالف دین مبین اسلام و وحدت شیعه و سنی بودند.

حسینی ضمن تبریک به قوه قضائیه به دلیل صدور حکم اعدام برای برخی از معاندین که جان و مال مردم را به خطر انداختند، گفت: صدای خائنان گمنام بلند است که چرا شورشیان را اعدام کردند، اما قوه قضائیه نباید تحت تأثیر تبلیغات مسموم مردم قرار گیرد. دشمنان.”

امام جمعه بروجر خاطرنشان کرد: روز جهانی عدم خشونت در مجامع بین المللی مایه خنده است زیرا خیانت های بزرگی به جهان بشریت کرده اند.

وی بیان کرد: شهردار و شورا در شهر خوب کار می کنند و امیدواریم شهرستان بروجرد جایگاه واقعی خود را به دست آورد، همچنین امیدواریم شهرستان بروجرد برای حضور سرمایه گذاران آماده شود و رشد اقتصادی و اشتغال را به همراه داشته باشد.

حسینی با اشاره به اینکه ایران به موشک های پیشرفته دست یافته است، گفت: این یک شوک برای دشمنان است و بعد از این خبر آمریکا مرکزی در اقیانوس هند برای مقابله با موشک های قاره پیما باز کرد اما کار تمام شد. دیر شده است، دشمنان عصبانی هستند، زیرا اگر اشتباه کنند، واشنگتن مورد اصابت موشک های قاره پیما قرار می گیرد و امروز در مقابل آنها ایران قدرتمند با تجهیزات نظامی پیشرفته و نیروهای وفادار و فداکار است و راهی جز این نیست. برای عقب نشینی دشمنان وجود ندارد.


سردرگمی آمریکا در مورد قدرت فضایی ایران

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه های نماز جمعه این هفته کوهدشت اظهار داشت: قناعت عامل آزادی و آزادگی است و برای موفقیت در زندگی باید همواره از کمبودها و بدخلقی ها و زرق و برق دنیا فاصله گرفت.

وی با اشاره به ارتباط قناعت و صبر افزود: کسانی که فقط به مصالح و خواسته های دنیا می اندیشند از زندگی واقعی لذت نمی برند و بهره نمی برند.

امام جمعه کوهدشت گفت: هر که فرزندان نیکو تربیت کند خداوند در آخرت برای او حساب ویژه ای باز می کند.

وی با اشاره به ناامیدی آمریکا از قدرت هوافضای ایران و دستیابی به موشک مافوق صوت، تصریح کرد: مکانی در آمریکا افتتاح شده که مرکز کنترل فضای هوافضای کشورهای دیگر است، هدف اصلی از تاسیس این مرکز کنترل چین است. و کره شمالی و نابود کردن ماهواره ها و فضای مجازی، اما هدف پنهان آنها کنترل ایران است.

طهماسابی با اشاره به موضع دقیق مقام معظم رهبری در خصوص حوادث اخیر گفت: نقشه دشمن و غرب به این صورت است که از آنجایی که مذاکرات هسته ای به بن بست رسیده و شرط روشن ایران لغو کامل تحریم ها است، تلاش کرده اند تا ایجاد هرج و مرج در کشور و هدف آنها تضعیف ایران قدرتمند بود.

امام جمعه کوهدشت گفت: امنیت در اسلام بسیار مهم است. اگر حکومت اسلامی بخواهد مسائل امنیتی را سهل انگاری کند، سنگ تمام گذاشته نمی شود. آزادی و بی نظمی متفاوت است. آنها اراده مردم و حرکت آنها به سمت فحشا را دارند.

وی با اشاره به هرج و مرج و تحریک دشمن در فضای مجازی، افزود: راه مقابله ملت ایران با جنگ ترکیبی استکبار، جهاد تبیین است و برخی با تحریک در جامعه تلاش می کنند تا این کار را انجام دهند. به سزای اعمالش نرسد، اما مردم عزیز بیدار هستند.

طهماسبی با اشاره به لزوم تلاش مسئولان در خدمت جهادی به مردم گفت: عده ای از مردم شهرستان از مسئولان مربوطه خواستند نسبت به ساماندهی پل های کاکیزه و انبار زارونی و همچنین ادامه مسیر اقدام جدی انجام دهند. روند برخورد با گردنه آستان

امام جمعه کوهدشت بیان می کند: ما در عزل و نصب دخالتی نداریم، باید از افراد صالح و عاقل و مسئولانی که متدین هستند و نباید با عمل خود باعث ناراحتی مردم شوند استفاده کرد.

وی گفت: متاسفانه برخی از ادارات کوهدشت ماه هاست که بی تفاوت هستند. مردم عملکرد ضعیفی را می بینند و این باعث رنجش می شود. به مدیرکل اداره مربوطه اطلاع داده ایم اما تاکنون کاری انجام نشده است».

طهماسبی تصریح کرد: مدیریت جهادی، مرتبط بودن و پاسخگو بودن به مردم در امور، اصل در جمهوری اسلامی ایران است، این روزها زیر ذره بین هستیم، ان شاء الله مراسم شهادت حضرت فاطمه (س) سه شب در این شهر برگزار می شود. حضور 70 روحانی و مستشار در مسجد صاحب الزمان (عج) کوهدشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید