حسن نیت ایران توسط آژانس بین المللی انرژی اتمی محقق شده است


ساعت: 15:02
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878978

این کارشناس بین الملل گفت: ایران بارها حسن نیت خود را نسبت به مقامات آژانس نشان داده اما این موضوع آنها را پر می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن پاکاین کارشناس بین الملل در گفت و گو با تهران نیوز، اقدامات سیاسی و غیرفنی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در تحریم ایران اسلامی و اعتلای اروپا را محکوم کرد.

وی افزود: بر اساس گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی، فعالیت های هسته ای ایران صلح آمیز است و ایران بارها به مقامات آژانس حسن نیت نشان داده است، اما حسن نیت ایران آنها را محقق کرده و آنها هر روز به دنبال اقدام علیه ایران هستند.

کارشناس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: سفر رافائل گروسی به سرزمین‌های اشغالی طبیعی نیست و از رژیم صهیونیستی برای در اختیار داشتن زرادخانه‌های هسته‌ای و بمب‌های اتمی مسئولیت‌پذیر نیست!

وی گفت: جهان حول محور 30 ​​عضو شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی که علیه ایران رای دادند نمی چرخد ​​و روسیه، چین، لیبی، پاکستان و هند نیمی از جمعیت جهان را تشکیل می دهند.

وی در پاسخ به این سوال که اهداف آژانس بین المللی انرژی اتمی با این قطعنامه ها چیست؟ وی گفت: گروسی هیچ قدرتی ندارد و اکنون این مرد آژانس بین المللی انرژی اتمی را اداره می کند، در حالی که اعضای مخالف سیاست های آژانس باید این موضوع را به سازمان های قانونی بگویند.

مقام معظم رهبری بارها فرموده اند ساخت بمب اتمی ممنوع است و ایران هرگز این مسائل را دنبال نمی کند، اما دشمنان به بهانه حقوق بشر تحریم هایی را اعمال کرده اند که خودشان آن را قبول ندارند و رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است. گفت، چون سیاسی است و بمب اتمی دارد آن را رها کردند!

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید